Ongeveer 4 minuten over 4 gaf het al “sold out” bij mij.
Gefeliciteerd! Lekker bezig met de NA’s
Hier nog eentje
Ik kreeg gister om 16:04:52 bevestiging binnen van mijn bestelling. Jammer dat het bij jou (en anderen) niet gelukt is. De juli/augustus batch was redelijk snel na mij uitverkocht, maar de latere batches waren bij mij tot ongeveer 20 over vier beschikbaar…
De pre-order verscheen bij mij wat later op de website dan op de aangegeven tijd (misschien half minuutje), maar het ging verder voorspoedig. Ik had al een account aangemaakt en mijn adres ingevoerd, dus ik hoefde alleen nog mijn CC in te vullen.
Waren er meerdere matches die achter elkaar online kwamen?
Bij mij exact hetzelfde. Alleen na de betaling (die ook in m’n creditcard app tevoorschijn kwam om goedgekeurd te worden door mij) leek het even of alles goed ging en daarna een melding dat de transactie declined was. Ik heb nog steeds geen idee waarom
Ja nadat mijn bestelling was afgerond stonden er twee pre-orders in de shop met verschillende delivery estimates. Die van mij was snel verdwenen, maar een pre-order voor september of oktober was volgens mij nog wel een tijdje beschikbaar.
Mooi dat het een aantal van jullie gelukt is om de Reiwa Tiffany Anniversary te bestellen! Voor diegenen die nog geen Kurono in het echie hebben gezien - de kwaliteit is heel goed
Ik had al een account, en toen ik werkelijk de allerlaatste stap zette, kreeg ik eerst de melding ‘not available in your country/region’ en gelijk daarna stond hij op ‘sold out’. Maar ik zat dan ook niet om 4pm scherp klaar. Het lijkt er op dat ze naast een tijdslimiet, ook een limiet aantal produceren, en dat die laatste trigger is geraakt. Jammer maar helaas, het blijft lastig om dit soort processen in goede banen te leiden.
Ben benieuwd naar de foto’s later, en meer leven in dit Kurono topic
Ten overvloede - mocht iemand toch niet blij zijn met zijn Reiwa Anniversary, dan neem ik hem t.z.t. graag over.
Wow! Leuk dat je daar bent en de Reiwa hebt kunnen proberen! Hoe is ie in het echt?
Ik kan niet wachten tot ik hem zelf kan proberen …
Klein formaat maar dat komt meer omdat ik geen dress watch type ben, bandje was erg dun maar ook weer gewenning voor mij. Kleur is echt schitterend, de rand verkleurt afhankelijk van de hoek.
Godsamme… Ik zat nog naar een interview te kijken en zat me net te bedenken dat ik naar die tent toe moet. Misschien wel om zo’n store-only Urushi variant op te pikken.
Ik moet echt achter die Hisui 3 aan.
Mooi dat je daar geweest bent.
Alles display only, er was iemand die binnen kwam en vroeg naar de witte chrono, onmogelijk natuurlijk. Ze hadden wel de gmt beschikbaar, dacht ook uit hun gesprek te herleiden dat er misschien nog wel een Reiwa te koop was.
In het interview met de Japanners geeft de goede man aan dat er een drietal boutique only modellen zijn. Dit zijn expliciet niet de modellen die on-line verkocht zijn, maar drie stuks Urushi gelakte horloges met een bolle wijzerplaat. Ik meende te zien dat ze exact die drie modellen alleen in-store verkopen, hetzij als set, hetzij als los item. De set is zo’n 8500 ballen, als ik het me goed herinner.
Er was wel een hoekje waar 3 horloges opgesteld stonden maar niet opgelet wat daar allemaal bij stond.
Eerste keer dat ik van het merk hoor. Maar wat een mooie horloges zeg, vooral de “normale” driehanders. Ik begrijp uit de bovenstaande berichten dat ze vrij moeilijk te verkrijgen zijn. Zijn er merken die vergelijkbare type wijzerplaten hebben en eventueel wel regulier te koop?
Het is stil hier, maar bij mij rijst een gezond verlangen om iets te horen over (de status van) mijn Reiwa.
Het zal vast nog even duren. @illewoare @Fate_Amenable_To_Change bij jullie ook nog geen nieuws?
Nope.
Hier ook radiostilte… maar ze hadden ook gezegd einde van de zomer of najaar. Ze zijn nog steeds op zoek naar die paar goeie wijzerplaten