Daarom staat, ehh hangt die ook zo strak . Maar man, zo’n stuk rib krijg ik echt niet weg maar voor jou, eet smakelijk
De leukste bijdrage tot nu toe!!!
Geen dank. Had al eerder een keer een mooie serie gemaakt met de macro lens. En het horloge laat zich goed fotograferen.
Gefeliciteerd met je Timex GG S1 als NA. Tof horloge en de prijs/kwaliteit verhouding van Timex is inderdaad dik in orde
Dat hebben ze. Dit is de grote uitvoering. Die overigens ook om mijn dunne polsen prima staat (was verbaasd daarover). De kleine is 38 mm en nog gewoon te koop. Begreep in een chat met Giorgio Galli dat er een S2 aankomt dit jaar. Daar kun je natuurlijk ook op wachten.
Was de kwaliteit van het onderwijs Nederlands maar net zo hoogstaand als die van, eh… nou ja, doelde je nou op dat horloge of die homp vlees? Enfin, was die kwaliteit maar hoogstaand.
Niet alles serieus nemen.
Heb ik je al vaker gezegd.
Er stond ook een emoticon achter
Top, ga gelijk kijken.
Ben ook benieuwd naar de S2.
Hoop dat de S2 10 atm heeft
Kwaliteit is natuurlijk voor de een net wat anders dan voor de ander. Toch een leuk topic om doorheen te lezen! Leuke Timex, veel plezier ermee!
Ik was ook al een tijdje op zoek naar een kwalitatief goede beater voor op het werk.
Ik kwam uit bij de Orient Kamasu. Ook niet heel duur gelukkig
Dus deze vanavond besteld
Ik ben best benieuwd hoe deze draagt daar ik deze gek genoeg eigenlijk nog niet in het wild heb gezien🙂
En ik weet dat de bracelet niet alles is, de kroon erg klein, maar voor het geld…
Top klokje.
Leuk horloge, maar waarom je met een betoog begint dat alle andere horloges te duur zijn is niet nodig. Dat kan ieder voor zichzelf beslissen en als prijs/kwaliteit het allesomvattende argument zou zijn, dan was de wereld ook maar een saaie plek.
Het levert wel een leuke discussie op…
Ik zeg niet dat andere horloges te duur zijn. Het is een kwestie van of je het ervoor over hebt. Ik ben juist onder de indruk hoe je voor (relatief) weinig geld zoiets als de Timex S1 kunt maken en verkopen. Ik kan zelf niet zo goed tegen de opslagen op allerlei producten. Doordat het percentages zijn worden dure producten nog duurder. Voeg 10 euro toe aan de productie en het wordt 8-10 keer dat bedrag duurder in de winkel. Prima als je dat er voor over hebt.
Hoop echt dat je een grapje maakt! Zo niet, lekker Rolex blijven kopen. En vooral blijven genieten.
Raar dat Chinezen nog niet in deze discussie naar boven kwamen. Die zijn prijs/kwaliteit dikwijls vele malen beter dan de Zwitsers of Japanners.
Enkel jammer dat ze zelden een eigen smoel hebben, en meestal helemaal geen heritage. Maar als je dat niets kan schelen, dan bespaart je dat een hoop geld.
Dat snap ik dan weer wel, want of je nu veel of weinig geld wil uitgeven, je zoekt wel iets wat je aanspreekt. Want zelfs mijn Timex S1 is duur voor als je alleen op zoek bent naar iets wat de tijd moet aangeven.
Zeker een mooi horloge deze timex het hoeft niet altijd een vermogen te kosten
Niet helemaal mee eens. Ik wil niet zeggen dat Chinese klokjes geen waar voor hun geld zijn, maar voor kwaliteit moet je dan toch ook wel wat meer ballen betalen. San Martins / Cronos bijvoorbeeld of Sea- gulls zitten dan in het zelfde prijs segment als Seiko’s en Orient Horloges.
En wat ik vaak merk met Chinese horloges in de nog lagere klasses is dat het een beetje “luck of the draw” is of je lume/bezel/bracelet/olie wel goed is.
Een vriend van me heeft een kist vol van die dingen maar bij elk exemplaar is wel iets mis.
De sweet spot zit toch wel vaak bij de microbrands denk ik. Daar krijg je soms echt goed materiaal voor je geld.
Aha! Thanks Stefan!