Er staat bij wegens beëindiging winkel volgens mij in zeeland…
veel spullen te koop…ook diversen horloge’s en gereedschappen enz
zie deze link:
Er staat bij wegens beëindiging winkel volgens mij in zeeland…
veel spullen te koop…ook diversen horloge’s en gereedschappen enz
zie deze link:
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Je was me net voor. Totaal onrealistisch.
Ik heb alleen enig verstand van de William Pogue Seiko (die met de gele plaat): je kunt ze gerestaureerd vinden voor ongeveer de helft. De Bullhead is ook wel te vinden voor 300 of zelfs wel minder.
Dan de Rolex met ETA-uurwerk… als er iets is dat Rolex NIET heeft, is het een ETA uurwerk. Daarvoor hebben ze nou ooit Tudor bedacht!
Zover ik er enig verstand van heb: 'n windbuil van een verkoper.
Menno
Een Seiko 5 voor 300 euro. (
Uhm orgineel eta uurwerk in een Rolex, die man heeft er verstand van!
Hoe komt die op die prijzen?
ja dacht dat mij alleen opviel haha
http://www.antiekjuwelier.nl/index.php?271,rolex-h
eren-horloge-gouden-heren-18krt.-inruil-rolex-band
-en-kast-met-origineel-zwitsers-eta-uurwerk-nr-426
4aghUhm orgineel eta uurwerk in een Rolex, die man
heeft er verstand van!
In dit geval zit er hier vast een origineel eta uurwerk in. Op (onder andere) MP noemen ze dit de Geneve uitvoering. Zeg maar fake, maar wel van echt goud.
4aghUhm orgineel eta uurwerk in een Rolex, die man
heeft er verstand van!
Toch is het wel eerlijk van hem om het te vermelden. Het betreft een zogenaamde Geneve uitvoering, dus geen origineel Rolex maar wel 18k goud. In sommigen kringen wordt zoiets gewaardeerd. Gezien de uitstraling van z’n site snap ik wel dat hij zoiets aanbiedt.
Nu is een verkoper eens eerlijk en is het nog niet goed…
(tu)
Gr. Roel
Edit; typo
floris Schreef:
4agh
Uhm orgineel eta uurwerk in een Rolex, die man
heeft er verstand van!In dit geval zit er hier vast een origineel eta
uurwerk in. Op (onder andere) MP noemen ze dit de
Geneve uitvoering. Zeg maar fake, maar wel van
echt goud.
Ik zie ook dat de loupe een vergroting van 0,01x heeft
Een Seiko quartz duiker, bieden vanaf 750 euro?!?!?!
Die juwelier heeft last van de resessie, wil dus even nog een slaatje eruit slaan. Whaha! wat en prijzen.>X helaas lopen er onwetende peoples rond die denken dat ze een koopje hebben…totdat ze verder zoeken…:X
Hahaha inderdaad. Die Seiko Titanium met trilling heb ik overigens ook.
Ben nou geen seiko liefhebber maar dat is het eerste horloge dat ik cadeau kreeg van mijn vader.
(:D(:D( Sinds wanneer is een tweedehands Lorus 150Euro waard:D Doet me denken aan die mop over die beer en de jager>X Volgens mij willen ze helemaal niet verkopen…
Zolderkamertjes wishfull thinking
:S Wat een prijzen! Ook mooi om bij een Seiko “sawtooth” prijs op aanvraag te vermelden. Alsof ze zo duur zijn.>X
Wat eem teeeeeringzooi:D
Ook die teksten er bij. Let op: Dit horloge is een Item voor verzamelaars.
Hahah. 300 euro voor die casio??? Zijn nieuw volgens mij 150 euro.
Heb die beste man een mail gestuurd(vrij direkt) betreffende de R lex,waarin ik typte;
Ik wil niet grof overkomen hoor, maar hoe krijgt u het in hoofd om imitatie spul te koop te zetten. En hoe kom ik op deze conclusie nou heel simpel in een originele Rolex zit nooit een ETA uurwerk,maar een eigen Rolex uurwerk. Dit staat overal te lezen op het WWW. En dan de prijzen die u vraagt voor uw niet gouden horloges, zoals die Seiko 5 van 300,- de opvolger van dat type koop je voor bijv. ongeveer 60,- nieuw. en de rest voor minder dan de helft van wat uw vraagt. Hier heeft u een link naar het horlogeforum waar u wordt besproken. Gr. Neppert
Hierop was zijn antwoord;
Goedemorgen beste man
Je heb de bel horen luiden maar waar is de klepel ?.
Natuurlijk weten wij dat, maar zo hebben wij het ook ingekocht, maar een bijdehand die het nu koopt kan er natuurlijk een Rolex uurwerk in laten zetten o.a. bij juw Heetman wij doen het niet meer
gezien wij OPHEFFEN met ons bedrijf na 39 jaar, je moet nog veel leren beste man.
Trek je conclusie over de manier van zaken doen.