Kwam ik net tegen op internet iemand!

Heetman ziet je aankomen met het verzoek om een Rolexuurwerk :D:D

Hahahah. Wat een gek…En hij blijft nog liegen ook. Geloof er niks van dat hij alles zo heeft ingekocht. Hij moet leren eerlijk handelen.

Hoop dat ie niks verkoopt.

“Natuurlijk weten wij dat, maar zo hebben wij het ook ingekocht”

Hahahah, dus omdat zij opgelicht zijn, gaan ze nu ook anderen oplichten, of zoiets. Wat een lutsers.

Ook het commentaar van dat ik nog meer te leren heb, haha ik licht geen mensen op en dat wil ik niet leren ook. Als hij dat bedoelde.

Wat een grapjas :slight_smile:

Er staat op het verkoopforum een bretling datora geneve te koop, is die dan ook fake ?

williams Schreef:

Er staat op het verkoopforum een bretling datora
geneve te koop, is die dan ook fake ?

Hoe kom je eigenlijk tot deze vraag :S

Vanwege Geneve denk ik…

hcptdg Schreef:

Vanwege Geneve denk ik…

Dat zal het wel zijn. Er wordt hier gesproken over een zgn. “Geneve” Rolex die fake is. Daar staat overigens geen Geneve op de wijzerplaat, bij de Breitling wel.

Voorts heb ik wel eens gehoord dat er af en toe in (het kanton) Geneve een horloge wordt gemaakt en dat die mensen de naam Geneve dan op de wijzerplaat zetten. Vraag, zijn al die horloges dan ook fake? :+

Er staat inderdaad Geneve op de wijzerplaat, als geneve bij de rolex wil zeggen fake is dit dus een normale vraag denk ik…

williams Schreef:

Er staat inderdaad Geneve op de wijzerplaat, als
geneve bij de rolex wil zeggen fake is dit dus een
normale vraag denk ik…

Bij die gouden nep Rolex staat geen Geneve op de plaat. Zoals hierboven wordt omschreven is een Rolex Geneve een omschrijving voor een nep klok, die wel van echt goud is gemaakt. Waar deze benaming vandaan komt weet ik eerlijk gezegd niet.

Bij verschillende merken, o.a. bij Breitling en Omega, vind je ook vaak een vermelding van “Geneve”, dit wil niet zeggen dat het dan automatisch een nepper is. Al kan dat natuurlijk wel. Over de Breitling in het verkoopgedeelte hoef je je geen zorgen te maken, daar is niks mis mee.

edit: typo

Grappige reactie van die verkoper, dat ie het 39 jaar heeft volgehouden!! Jammer dat we dat nu pas ontdekken ik had er graag een berg Seiko 5 horloges verkocht voor 200 euro per stuk :slight_smile:

williams Schreef:

Er staat inderdaad Geneve op de wijzerplaat, als
geneve bij de rolex wil zeggen fake is dit dus een
normale vraag denk ik…

Er zijn geen rare vragen…

Maar als fakers “Geneve” op de plaat zouden drukken om duidelijk te maken dat het een fake was, dan zouden die neppers wel heel makkelijk te herkennen zijn, nietwaar?

Deze topic was me de moeite waard. Echter niet om de horloges, maar om de reacties :smiley:

Ik heb 'm een foto-tje gestuurd van mijn bullhead. Mocht het storm lopen voor die prijs dan mag hij die van mij ook verkopen met 10% commisie

eric128 Schreef:

Ik heb 'm een foto-tje gestuurd van mijn bullhead.
Mocht het storm lopen voor die prijs dan mag hij
die van mij ook verkopen met 10% commisie

:smiley:

Ik moet zeggen dat ik het wel geinig vind om dit een beetje op te stoken. Heb net een mailtje met de volgende tekst verstuurd:

Graag wil ik u erop wijzen dat de door u aanboden Rolex geen origineel is. Rolex verkoopt geen horloges met ETA uurwerken maar uitsluitend Manufacture uurwerken, zoals u ongetwijfeld zult weten. Derhalve vind ik uw tekst niet kloppen met de werkelijkheid en dus misleidend. Op de prijzen die u rekent wil ik verder niet ingaan; dat is uw zaak…

Ben benieuwd of ik ook terecht gewezen ga worden door deze geretardeerde minkukel:D

…wat als we nou eens met z’n allen gaan… ach, laat ook maar:D

Tsja dat zijn mooie prijzen,als hij dat voor die klokkies vangt dan zou ik zeker doorgaan , wat een onzinprijzen zeg.

Geloof toch niet dat iemand €750 voor Seiko duikertje gaat betalen hoor , word strx alles op mp dumpen na 39 jr niets verkocht te hebben hahha

Antwoord per ommegaande:

Hoi Piet.
Deze Rolex is ““echt”” alleen het uurwerk was stuk, en de eigennaar waar het toen van was
had geen geld voor een nieuw, ROLEX UURWERK, KOSTEN ZEER HOOG excl het er in plaatsen in de kast etc.
Dit model wordt nu nog steeds gemaakt nieuw prijs €.28.450.00 bij deze Rolex zitten tevens papieren bij excl box.
Ik heb toch gezegt dat je nog veel moet leren beste.
ps.
Goed lezen voortaan.

:smiley:

Tsss, wat een gast zeg. Krijg neigingen om hem ook eens een vraagje te stellen! Zo krijgt ie het nog druk met alle emails!