Laat hier je ultieme dresser(s) zien

De bovenste zeker!:innocent::ok_hand::wink:

3 likes

Och als een sub ermee wegkomt, dan een explorer volgens mij ook wel :wink:

1 like

Horloges zonder secondewijzer heb ik nauwelijks, dus dressers in de engste zin van het woord gaat niet lukken, maar als ik zie wat hier allemaal als dresser gezien wordt denk ik dat ik het nog netjes doe :sweat_smile:

16 likes

1 like

3 likes

Mooie 516, maar als een PR 516 een dresser is heb ik heel veel dressers. Met die robuuste kast voor mij de vintage toolwatch bij uitstek :wink:

1 like

4 maal ingetogen mooi! Dat is toch de bedoeling van een dresser. Of niet?

1 like

Inderdaad, volgens mij is dat de insteek van een dresser :+1:

1 like

Een pure dresser heeft een urenwijzer, een minutenwijzer en wordt op leer gedragen. Verder geen complicaties. Althans: zo is het mij hier ooit eens uitgelegd.

Ik heb zodoende zelf geen pure dresser in de collectie. :slightly_frowning_face:

Edit: de ingetogen exemplaren van Wilko hierboven vind ik schitterend :star_struck:

3 likes

Volgend deze defenitie zou dit een dresser zijn:

Zo zie ik deze niet vanwege de arabische cijfers en de geborstelde kast. De groene kleur helpt ook al niet.

10 likes

Elke definitie gaat wel ergens mank. Volgens de definitie die jij geeft zou deze wood watch ook een dresser zijn. Maar dat vind ik het toch echt niet :thinking:

3 likes

En ook dat is waar natuurlijk. Niet elk horloge dat aan die ‘vereisten’ voldoet is een dresser.

2 likes

5 likes

Whahaha :smile:

Exact! :+1:

2 likes

Inderdaad, ik vind zelf dat kastvorm ook heel bepalend is of iets als dresser gezien kan worden. Een C-shape kast vind ik niet kunnen voor een dresser, maar dat zie ik in geen enkele definitie terug.

1 like

Yup. Misschien is het makkelijker op te sommen wat in ieder geval geen dresser is. :no_mouth:

Ik sla die exercitie even over :smile:

1 like

deze staat toch ook mooi onder een net pak :ok_hand:

10 likes

Geen ultieme dresser, maar hij komt aardig in de buurt.

14 likes

Mijn bescheiden bijdrage/dresswatches

6 likes