Mooie FC!
Die GS is wel super tof!
Bij mij is de stal wat veranderd, en mijn kijk op dress horloges ook.
Ten eerste dit:
Geen dress horloges. Iets van 40 x 12 mm kan geen dresswatch zijn, en bovendien staan er te veel cijfers op. De witte deckwatch is militair, de Seiko is een net vrijetijds-horloge.
Dit zijn ze, op dit moment. Voor wie nu zegt dat de Nomos een sporthorloge is… Zo komt hij op Cordovan niet over.
Leuke ellipse, maar wat ik me altijd afvraag bij dit horloge… Hoe zet jij je over het feit heen dat het al jaren de stijlkeuze van een figuur als Trump is? Speelt dat mee in je beleving?
Ja, het is wel een beslissende factor geweest om geen privé jet te kopen zoals die van trump.
Beroemdheden doen me weinig, of het nou Trump, Clooney of Che Guevara is. Het is gewoon een prachtig horloge naar mijn mening en als dress watch een goede keuze.
Boeven hebben daarentegen wel vaak dure horloges. Trump is dus geen uitzondering.
Die vierkante Seiko vind ik wel erg mooi. Welk model is dat?
2220-3031
Ik vroeg me al af wat voor soort horloges het zijn die ik heb, maar dat is een goeie omschrijving. Volgens mij valt jouw bijzonder fraaie Nomos ook in die categorie.
Als er mensen zijn die vinden dat deze 2 hier niet horen, be my geest, maar ik vind dit 2 hele aangename dressertjes.
34mm.
38mm
Yup. Hij heeft lume en is misschien te speels als dress watch, maar dat zie je niet wanneer je 'm op een donkerbruine cordovan draagt. Hij is in ieder geval een stuk minder sportief ogend dan dit:
Grappig genoeg is in beide gevallen de lume ook totaal ineffectief. Daar zou Nomos eens wat aan moeten doen. Het is LINO. Lume In Name Only.
Prachtig! Lijkt wel The Citizen Chronomaster niveau.
Dus… welke type is dit?
…is altijd +1