Laat hier je ultieme dresser(s) zien

Even geen idee, kom ik na het weekend op terug.
:innocent:

1 like

4 likes

3 likes

2 likes

Omg wat zijn die mooi!!
Citizen is great. :ok_hand:t2:

1 like

Lekker hoor!
Die zie je zelden!
Is blijkbaar ook een blauwe versie van:

5 likes

Deze zijn wel dress in mijn beleving; vintage en modern. :slightly_smiling_face:

20 likes

@Roog84 Dit is de The Citizen CTY-1271 en deze is Zwart.

Ultiemer heb ik ze niet…

11 likes

6 likes

Lag al een poosje in de projectenbak met een nogal mishandeld uurwerk. Nodige onderdelen vervangen en vorige week uiteindelijk weer goed aan het lopen gekregen.

7 likes

…en ultiemer bestaan ze ook niet. Mooi hoor!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

1 like

10 likes

Strikt genomen geen dresser, maar netjes en ingetogen genoeg

12 likes

toch, toch, vindt deze echt wel mooi staan onder een net pak :+1:

5 likes

Horloges uit een erfenis kies je niet zelf uit maar in deze zitten wel alle randvoorwaarden voor de “perfecte dresser” denk ik.

• Eenvoudig, niks om je af te leiden. Geeft alleen de tijd aan, geen seconden wijzer, minuten indexen of datum.
  • Stijl elementen die meestal geassocieerd worden met klasse. Klassieke kast, gouden kast (plated), Romeinse indexen, subtiel visgraat motief op de crème kleurige wijzerplaat. Gerespecteerd merk, want of je het nou leuk vind of niet, gemiddeld genomen spelen die dingen een rol.
  • Klein en plat(!). Maximaal draagcomfort, glijd zo onder je mouw. Niks om je af te leiden tijdens het dragen en niks om overdadig de aandacht te trekken van anderen.

Kort om, deze zou ik wel durven dragen tot en met het soort geleden waar een horloge eigenlijk net niet meer bij de etiketten “heurt”. :wink:

11 likes

Dat is alleen in de slaapkamer met een Freule, toch?

Junghans Meister Lijkt soms blauw en soms bruin of grijs of zwart komt door het licht op de wijzerplaat.

8 likes