Laat hier je ultieme dresser(s) zien

Dankje! erg mooi horloge

2 likes

Heeft deze n massieve achterzijde of een glaasje?

Stalen achterkant. Zoals de originele van vroeger!
Toch zou ik een glazen achterkant wel hebben gewaardeerd.

4 likes

Gaaf! Mijn Cartier wint het net hier, persoonlijk.

Heb je deze weleens geprobeerd?

5 likes

Ook erg fraai. Lekkere quartz beuker. :ok_hand:

Hij staat jou beter.

1 like

3 likes

Welk ref nummer draagt de longines,?

L1.611.4.75.2

Precies! Zo iets zou mijn ideale dress watch zijn. Kunstwerkje om de pols voor als je geen horloge ‘heurt’ om te hebben, maar t stiekem als WIS toch doet :upside_down_face:

Sommige van hun meer gecompliceerde modellen hebben wel zicht op t uurwerk, maar ik vind de rustige eenvoud vd 3 wijzers juist mooi. Andere zijn me wat groot, zoals de Jaeger LeCoultre Q3738470 Grande Reverso 976, 373.84.70.

5 likes

De mijne.

8 likes

wat mij betreft zijn ze en kunnen ze allemaal doorgaan als de ultieme dress horloges :ok_hand:
gewoon fantastische horloges :star_struck:

2 likes

dan kan je wel zeggen dat ie héél speciaal is :smiley: :ok_hand:
en hij kan zeker voor dress horloge doorgaan, zeer mooi :+1:

1 like

Ik heb als dresser slechts één horloge dat daarvoor door zou kunnen/moeten gaan (en dan ook nog 's op staal…) en da’s deze Roamer.

5 likes

Een witte, zilveren of parelmoer wijzerplaat ligt voor de hand voor een dresser…

Maar soms mag het ook ff anders. Hier twee mooie maatjes:


36mm DJ en de 37mm Master Date

…sorry voor de reflectie … Haha

3 likes

deze week twee fantastische horloges binnen gekregen en deze horen zeker hier thuis :+1: :+1:

12 likes

Tot op heden mijn dresser. Neig er de laatste tijd naar om opzoek te gaan naar een mooie Constellation met linen dial… :smirk:

12 likes

Ik denk dat deze daarvoor door moet gaan, hoewel ik waarschijnlijk nooit de juiste kleding voor een dress-watch zal dragen of hebben :grin::

5 likes

16 likes

10 likes

Hoewel naar de letter natuurlijk geen dresser, is dit het favoriete horloge uit mijn collectie voor formele gelegenheden (en voor veel andere gelegenheden).

15 likes