Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Als hij in een 44GS kast had gezeten, was hij perfect geweest

1 like

Geweldig horloge, de SBGV245. Jammer dat er geen automatisch uurwerk in zit.
Kastvorm is echt prachtig.

1 like

Net toegekomen van Brunott, beetje vroeger dan gepland, maar gezien de mooie korting toch maar ineens doorgebeten. Schitterend horloge, zeer tevreden. Als ik nog eens het land uit mag ga ik zeker Brunott een bezoekje brengen. Prima geholpen door Jonas.

14 likes

Dit is ook echt een schoonheid hoor! Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!:+1:t2::heart_eyes:

Brunott:

2 likes

Hoe heb je op afstand bepaald hoe de band moet? Of maak je die zelf op maat? Met schroefjes lukt me dat wel, maar de snowflake heeft pinnen vanwege de titanium band toch?

Mooie foto’s… maar maar maar ben ik de enige die gruwelt van dit soort foto’s… in het zand, anderen die hem aan bomen hangen, op stenen leggen, in koffie onder dompelen etc etc… en ja het levert soms mooie plaatjes op; maar echt horror vindt ik het soms :rofl:

1 like

Neen, had al een 39.6 mm Springdrive in Titanium. Snowflake is 41 mm. Gewoon polsmaat doorgegeven en aantal schakels bovenaan en onderaan mijn eerdere GS. Hebben ze mooi voor mij op maat gemaakt. Zeer tevreden over de service.

3 likes

Greenday!!

Wat is het toch een fantastische wijzerplaat.

10 likes

Heel fraai hoor!

In de zon isie op zijn mooist! Ik zal hem morgen ook weer eens omslingeren! Geniet van dit geweldige horloge!

2 likes

Bedankt, is een horloge waar ik wel heb naar uitgekeken. Eigenaardig, was vroeger een enorm Rolex fan, maar sinds ik GS heb ontdekt (natuurlijk dankzij de vele aanhangers hier op het forum) draag ik nog sporadisch een Rolex. Zegt me eigenlijk niet veel meer. Heb nu ook het gevoel dat ik rond ben met horloges, wat natuurlijk wel niet het geval is (wist mijn vrouw mij daarstraks fijntjes te melden).

5 likes

Herkenbaar :grimacing:
Ik ben met GS begonnen maar er komt nog wel een Rolex. Vraag blijft welke…

1 like

Persoonlijk draag ik de Hulk en de Blnr nog het meest. Eerste Rolex, niks fancy, gewoon een simpele Submariner, kan je mee door de raam gooien. Denk binnenkort wel koopjes op de Rolex markt.

3 likes

Ik geloof dat ik er heel dit jaar geen meer heb gedragen.

Heerlijk zo’n GS!!!

Al twijfel ik nu over een mooie The Citizen… :rofl::thinking:

1 like

Tsja… Daar zeg je zo wat… :smiley:

Met zo’n prachtige rijstpapier wijzerplaat… Hmm

1 like

Nou, die standaard versie met rijstpapier plaat staat weer op m´n wishlist.

Dat komt met name omdat de limited met blauwe secondenwijzer echt niet meer te krijgen is en de andere limite met golden eagle en gouden secondenwijzer echt heel veel duurder is dan de reguliere versie.

En dit is een GS topic maar aangezien we hier de high-end quartz modellen meer kunnen waarderen dan in het Citizen topic toch even jullie meningen gevraagd.

Wat vinden we van deze limited (prachtige kast overigens)

Aangezien ik al een champagne en een zilveren GS heb, staat deze blauwe ook hoog op de wishlist. Deze heeft een sunburst plaat ipv rijstpapier maar is wel een mooie 38mm en heeft ook die prachtige kast.

Die gouden is mogelijk wat druk, die blauwe zou een mooie aanvulling zijn op de collectie…

2 likes

De gouden vind ik ook erg geslaagd, maar voor een dagelijks te dragen horloge wil ik zeker een bracelet. Helaas is die niet verkrijgbaar in deze kleur titanium.

De blauwe heb ik ook serieus over nagedacht. Hier heb ik wel het idee dat alle mooie foto’s met zonlicht zijn gemaakt. Binnenshuis vind ik het blauw minder sprekend.

Zelf hoop ik op een nieuw model met zwarte of antraciet wijzerplaat.

Met een Rolex Submariner kan je niks fout doen inderdaad. Maar als GS een top duiker maakt in 39-42mm diameter met een Spring Drive erin dan wordt het toch weer een GS. Helaas zie ik dat nog niet zo snel gebeuren. Waarom zijn ze allemaal zo groot?!?

4 likes

Als je een mooie zwarte plaat zoekt… citizen AQ4030-51E

Even doorspoelen naar iets voor 1 minuut. Dan zie je hoe mooi de plaat is.

1 like

Dat hebben veel blauwe sunburst platen. Die van GS ook.

Maar hij is wel mooi!

Ook echt een erg mooie kast:

1 like