Ze zijn bescheiden die Japanners. Better safe then sorry.
GS ziet er juist beter uit IRLā¦
Moet wel het juiste licht hebben om maximaal te appreciƫren, gƩƩn spots/downlights.
Wat is die kast toch prachtig. Zoān vintage zou ik nog wel in de collectie willen.
Het genoegen is groter dan gedachtā¦
De nieuwe modellen zijn schitterend, maar de 60ās en 70ās reeksen schitteren door eenvoud, prachtige verhoudingen en erg draagbare kastmaten⦠En blijkbaar geweldig goed gemaakte binnenwerken!
Ik heb helaas van vintage GS geen grammetje kaas gegeten. Niet qua websites en niet qua prijzen.
Grappige is wel dat door dit model ik GS ben gaan volgen:
Vintage GS is mooi. Gelukkig heeft GS ook veel moderns dat door vintage is geĆÆnspireerd. Dit is een van de favoriete dressers uit mijn horlogedoos:
Terecht!
Je moet ook gewoon NIET gaan zoekenā¦
Of zal ik er maar meteen een vakantie naar Japan bij boekenā¦
Heel mooi, ook op cognac struis
Ze zijn wel voor minder dan de helft dan waarvoor hij ze aanbied te vinden vaak
Ik hou me graag aanbevolen voor betrouwbare adressen.
Enige wat je kan vertrouwen zijn je eigen ogen en kennis Ik zou zelf op ebay of in japan op yahoo auctions rondkijken daar staan er genoeg.
Ik vind deze er wel goed uit zien bijvoorbeeld, strak en onverprutst. Al is dat wel de groegere versie zonder GS logo nog.
Een plaatje kan toch nog wel?
(Misschien dat @vierport nog wat plaatjes van een gouwe klatser wil delenā¦)
Wat een bjoetie!!!
Dit zijn de āvoorlopersā toch, aangezien deze nog geen GS op de wijzerplaat hebben?
Nu na bijna 9 maanden exact 0 seconden afwijking.
Potverdomme mooi spul man.
jij hebt dan ook echt de mooiste van het stel te pakken!
wat een apparaat!
Thanks! Ik ben ook best blij dat ik toen niet voor de veilige keuze ben gegaan. Komt ook een beetje doordat ik de kleurencombinatie van de tudor north flag heel gaaf vind. Deze kan dat prima hebben en is niet zo in your face aanwezig
Ja, dit is een vroegere versie. Helemaal hetzelfde horloge alleen zonder GS op de plaat.