Laat je (/een) Grand Seiko zien

Prachtige aanwinst. Van harte en veel draagplezier!

2 likes

Da’s dan wel grappig, want de GS historie zegt onder andere zelf:

Leuk om ook de standpunten in de historie te ontrafelen.

5 likes

Uit welk boek is dit?

1 like

Best lezenswaardig en soms mooie vroege modellen bij de tekst. :slight_smile:

Ik heb nog een vraag uitstaan bij Seiko of ik er wat extra kan krijgen.

5 likes

:+1:t4:

Misschien was het toch niet zo simpel en hebben ze gedebatteerd of ze verder moesten met het reeds bestaande lettertype.

1 like

Leuk boekwerk! Mocht dat lukken…ik houd mij graag aanbevolen voor een exemplaar Jaco. :+1:

2 likes

Dat denk ik dan inderdaad ook.

Beetje onduidelijke foto, naar de bolling van het glas is net plexi, je kunt wel raden wat daar op rijmt.

1 like

Dyslexie

7 likes

Grappig dat ik nu net pas weet, bij het weer eens doorbladeren, dat mijn GS vintage uurwerk ook de eerste, zo niet een van de eerste hibeat uurwerken met een hacking functie is/was. Dat schijnt nogal complex te zijn om dat te maken.

Zo leer je nog eens wat.

4 likes

Bedankt voor de uitleg. Ik had al een vermoeden dat het een eerbetoon zou zijn aan onder meer de Zwitsers.
Wellicht ga ik het nog mooi vinden maar voor nu vind ik het jammer want ik vind het erg mooie horloges maar het logo en de letters doen er voor mij afbreuk aan.

1 like

Heb je ‘m voor de verandering om je been geknoopt?

1 like

Mooi binnen het forum gebleven. :ok_hand: Veel plezier met dit unieke en zeer prettig dragend horloge.

1 like

Er passen drie Japanners in mij, alleen mijn pols kan al een halve herbergen…

1 like

Ik hou me ook graag aanbevolen mocht het lukken…

1 like

Ik weet uiteraard niet hoeveel pagina’s er zijn, maar je zou kunnen overwegen van iedere pagina een foto te nemen en ze daarna binnen dit topic te plaatsen.

1 like

‘A history of Grand Seiko in Ten Chapters’…

Ik denk dat het niet zo’n goed idee is.:joy:

1 like

Gewoon weg…schitterend.
Gefeliciteerd, draag deze met liefde.

2 likes

Zie hier de catalogus online…

https://www.grand-seiko.com/global-en/special/catalog/basel2018/#target/page_no=1

3 likes

14 likes