Laat je (/een) Grand Seiko zien

Nou doei heh…:wave:

4 likes

Goed dat je er was!!

Och, arme jongen. Het is ook best lastig als je geen bewijs hebt hè…?!

Fijne avond Johnyboy…:wink:

1 like

Bye bye…Doei doei…

:wave:

1 like

Hou er dan ook mee op. Koning van de gebakken lucht.

4 likes

We kunnen eigenlijk niet zonder je, maar vanaf nu gaan we het proberen.

3 likes

Ik merk, dat mijn vraag over of mijn GS SBGA 279 uniek is in Nederland tot een verbijsterende discussie heeft geleid tussen zekere @Phrozen en meerdere anderen. Hoewel van nature geneigd de underdog op voorhand enige steun te bieden, zit ik nu reeds in het kamp van de meerderheid. Zeker nieuw lid geeft een linkje naar de plek waar dan zo’n GS te vinden zou zijn, maar er staat zelfs niet een GS op die site, laat staan de SBGA 279. Zeker nieuw lid beweert reeds twee foto’s van zijn GS-sen te hebben geplaatst op dit forum, maar ik vermoed dat die afbeeldingen alleen bestaan in zijn verbeelding.
Enfin, het spijt me zeer, dat mijn vraag tot zo’n fittie heeft geleid. Laten we op dit moment er het zwijgen toedoen.

(Eerder werd in zo’n geval een van tijd tot tijd op het HF terugkerende fantast gedetecteerd. Wie was dat ook al weer?)

3 likes

Is het teveel gevraagd om ze hier, in het topic speciaal voor GS gecreëerd, nogmaals te posten?

Of ben je slechts een beetje in de war vwb ‘Grand Seiko’, neem je GS letterlijk?

imageimage!
image!

Want in verhouding met je tattoo zijn het inderdaad grote Seiko’s.

4 likes

Nee

2 likes

Lachen!

1 like

Ach nee joh, wellicht heb ik het fout, maar het klinkt ook een beetje als de broer van ingedepinge. :slight_smile:

2 likes

Deze tekst heb ik van een post van @Phrozen geplukt en is m.i. veelzeggend.

Het is lijkt hier een berg wanne bee’s en weinig echte liefhebbers die ook echt wat kopen…0

Respectloos, opgeblazen, en dom.

2 likes

Ah…dan raakte mijn vorige post dus kant nog wal…en dus maar verwijderd. :blush:

Ik zeg op de brandstapel met die heks…:man_farmer:

5 likes

Hier mijn Grand Seiko’s…:joy:

5 likes

Grannies :joy:

1 like

:rofl::rofl:

1 like

En vooruit, mijn tattoo ook maar…

3 likes

Jazeker dat vind ik ook! Mijn wilde krokodil :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ze hangen een beetje…

1 like

Een groot voordeel van een spring drive is dat ook als je hem bijna 72 uur niet om hebt, en de power reserve terugloopt, en zoals nu bijna leeg is, hij nog steeds keurig op tijd loopt. Met steeds 1 dag dragen en dan een paar dagen niet, loopt hij nog steeds +5sec/maand.

12 likes