Laat je (/een) Grand Seiko zien

In dat prentje bedriegt het een beetje!
093 is ook een hele mooie keuze.
Eigenlijk wil je ze gewoon allebei :heart_eyes:

9 likes

Ik was bij een vriend en zal druppelsgewijs hier en daar wat foto’s van zijn GS-collectie laten zien. Hij is in het gelukkige bezit van “een paar”.

In het echt had ik nog geen GS gezien, maar sjongejonge Zwitserse topmerken “run for your money”.

25 likes

Oef! :heart_eyes:

3 likes

prachtig!

3 likes

5 likes

Hoe kansloos is het om aan een SBGW253 te komen denken jullie? Dit model speelt al zo lang door mijn hoofd maar kom hem nergens tegen…

3 likes

Een kwestie van de juiste kanalen in de gaten te houden en het nodige geduld te hebben. Ik ben zelfs erg lange tijd op zoek geweest naar mijn SBGW047 (gelimiteerd op 700 ex) en ben uiteindelijk op het juiste exemplaar gestoten via Instagram (door het volgen van de # van het ref nummer).

3 likes

Tsja… Erg lastig ben ik bang. Wellicht dat @vierport je nog kan helpen?

3 likes

Er staan er momenteel nog 3 TK in Japan

3 likes

Tsja toch liever een EU dealer of particulier. Zit niet echt te wachten op de invoertax.

Maar fijn dat je meekijkt :slight_smile:

3 likes

Ha Bas, ik neem aan dat je Magi (Solojapan) al hebt gevraagd?

3 likes

De EU dealer heeft hem ooit ook ingevoerd, dus Japanse prijs + btw + invoeren kan best lager zijn dan de EU prijs. Maar je loopt wat meer risico omdat je hem niet in de hand hebt voor je hem betaalt.

2 likes

Ps 5 maanden geleden stond er eentje voor een goede prijs op Uhrforum. Die is al lang weg natuurlijk, maar er staan er her en der wel meer te koop. Alleen meestal buiten de EU. En voor best forse prijzen.

2 likes

22 likes

Schitterend.

1 like

En nog maar eens een paar zoals beloofd.

14 likes

In real life: onvoorstelbaar mooi. Gespot bij een vriend gisteren. Onvindbaar.

14 likes


Ik verveel me in een vliegtuig. Met een GS naast het raam zitten is dan wel weer lekker. :grin:

17 likes

13 likes

Ik ben in Salzburg, en de enige winkel die te boek staat als Grand Seiko dealer, heeft allerlei merken in de etalage, maar precies nul Grand Seiko’s. Dat is om ze exclusief te houden natuurlijk… Als de dames besluiten te gaan shoppen ga ik er alsnog even naar binnen. Wie weet of ze daar wel wat hebben.

5 likes