Archief. Van deze foto heb ik er nog 4, waarvan er morgen 1 weg gaat.
Ik had dat vermoeden idd ook al. Wel interessant om een foto te zienā¦maar doe niet al te veel moeite hoor
Nee dat vinden we alleen heel bijzonder

Maar ik vind hem inderdaad wel wat āleegā die wijzerplaat.
Eerste die ik tegenkom
Welk type is dit Paul?
Ja duidelijkā¦dat is nu niet echt wat je noemt dĆ© combi.
Neu, net niet.
Ik vond het met de vorige kastvorm in combinatie met de kleur van de plaat al lastig. Als ik deze foto zo zie ga ik het niet eens proberen.
De stalen band maakt hem af.
sbgw231
Zekerā¦beter op leer.
Het zal wel gewenning zijn, maar ik geef de voorkeur aan Seiko op de dial van een GS.
Wat een enorm mooie karakteristieke kastvorm! Ik heb recentelijk de 207 (zwarte wijzerplaat) om gehad en ondanks dat ik 40mm voor een dress watch normaliter te groot vindt, valt deze relatief kleiner uit dan verwacht. Hij bracht wel wat teweeg moet ik eerlijk bekennen en spookt dan ook nog steeds frequent door mijn hoofd. Ben echter benieuwd of je de mirror polished lugs/kast (geen woord van gelogen) krasvrij kan houden vanwege de specifieke vormā¦wellicht voor iemand met een perfectionistische inborst en lichte vorm van dwangneurose zenuwslopend.
De zwarte wijzerplaat zal overigens makkelijker te combineren zijn met een lederen band dan de champagne kleur, al is dat misschien iets persoonlijks. Vind hem daarbij op de stalen bracelet erg fris/ stijlvol staan en is waarschijnlijk de mooiste (en in de zomer meest praktische) combinatie. Bovendien ligt jouw SBGW253 ook al op leer, dus zou ik zeggen een mooie en welkome afwisseling. Geniet er van!
Misschien zo eentje iets is een Hirsch MEDICI Leather Watch Strap. Die heeft van die āgebogenā eindstukken
Wanneer kan ik hem ophalen??
Erg mooi, wellicht komt er nog een keer eentje, dan wel met een stalen band. Vind ze vaak nog redelijk sportief ogen en zijn ook erg comfortabel. Daarbij ook beter voor de afwisseling.
Hmmmmm,ā¦
Dank! Ja, hij valt inderdaad iets kleiner. Vergelijk ook met de andere, die is 38mm.
Tsja de tijd zal leren hoe het polijstwerk er over een tijdje uit ziet. Nu was ik niet van plan er ābuitenwerkā mee te gaan doen.
Met zwart, ben ik met je eens, lijkt leer beter te combineren.
Voorlopig houdt ik deze maar zoals hij is. De band is erg prettig om te dragen en heel goed op maat te maken.
Zoiets als dit? Is met de oude wijzerplaat indeling. Had toentertijd deze stalen band er los bijgekocht.
Er is ook een variant met BOR band en blauwe sec. wijzer. En de kleur wijzerplaat is meer champagne.
Foto van WUS
Onderste is erg mooi!!
Maar denk dat ik de nieuwere wijzerplaat dan toch mooier/rustiger vind.
Ik had in eerste instantie twijfels over de bracelet, omdat ik persoonlijk meer van eenvoud houdt ( zoals de schakels van de sbgx lijn), maar bij het bezichtigen was ik om en bleek hij vele malen mooier dan op de fotoās. Daarbij complimenteert het hoog gepolijste staal de champagne kleur en niet geheel onbelangrijk, de geweldige blauwe seconde wijzer. Of een bruine dan wel zwarte band dat ook bewerkstelligd waag ik te betwijfelen. Ik zou hem zelf zo laten. Het eerste woord wat in me opkwam bij het zien van dit exemplaar was sieraad, daarna pas horloge. Dat is niet vanzelfsprekend.
Wat betreft het behouden van de smetloze staat geef ik je groot gelijk en doe je de term in-house movement eer aan:-) For your eyes only. Quality timeā¦letterlijk en figuurlijk.
prachtig die band