Laat je (/een) Grand Seiko zien

Je gaat je er geen “bult aan vallen” als je dit horloge met 50% van de listprijs hebt weten te bemachtigen. Het is je gegund …

4 likes

Haha! Mooi man. Veel plezier er mee.

Aardig koppeltje. :slight_smile:

1 like

Dank u zeer! Jij geniet vast met volle teugen van de jouwe? Right up your alley zo’n GS.

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als ik daar in 2015 mee begonnen was had het er ook mee op kunnen houden, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar ach, het was een leuke reis. De Credor Eichi II blijft staan als laatste grail. :slight_smile:

2 likes

Oh boy! Die staat ook op mijn wishlist. Nog heeeeeeeeeeel lang trouwens.

5 likes

Nope, staal.

Tsja… Als de kinderen het huis uit zijn, de hypotheek afgelost, auto’s de deur uit, ik nog 25 jaar moet tot mij pensioen en dan vanaf nu niks uitgeef… :sweat_smile:

2 likes

Ook die witte is schitterend! :star_struck:
En nog met Seiko bovenaan, heeft toch wel mijn voorkeur.

Daar ga je al :wink:

Net van de verbouwingsuitverkoop. Man voor me heeft een uur naar dit horloge zitten kijken. Kon niet beslissen en zou terugkomen. Hoeft dus niet meer. 10m later was ik ook de deur uit. Maar dan met horloge.

31 likes

:joy::+1::+1::ok_hand:

3 likes

:joy: heerlijk, zo zien we het graag.

4 likes

Verdulleme, denk ik eens wat aparts te kopen, heeft plotseling iedereen zo’n ding.

Laatst nog, bij de HEMA, had de worstenverkoper, eh… wacht. :slight_smile:

Gefeliciteerd, @WatchWalker

5 likes

Man, man, man… Goeie marketing actie. Straks zijn alle in Nederland in omloop zijnde GSsen in handen van HF-leden.

Ik bespeur een GSforum… Rolex forum is er al toch?

Maar goed, al die jongens en meisjes met een Seikootje blijven zo gewoon zichzelf, dus dat zal niet gebeuren. :wink: Geen kapsones.

4 likes

Die is dus ook weg. Uiteraard goed kunnen bekijken vanochtend. Ontzettend mooi! Krijg je niet goed op de foto. Maar irl echt fantastisch. Gefeliciteerd!

3 likes

Mag een incoming ook?

Ja!

eh… Het is wel heel vers…

Don’t be shy!

Eigenlijk durf ik niet want ik liep vanaf juli al om de hete brij te draaien met alle flipperitis van dien…

eh… Ik denk dat mijn Longines er, hoewel kort in bezit, echt aan gaat geloven binnenkort en ik heb na heel goed nadenken toch nog steeds gedacht de wens van mijn vader gestand te doen door te blijven upgraden…

2 likes

Dus met dank aan @vierport

Binnenkort:

32 likes