Laat je (/een) Grand Seiko zien

Een autonoom gentleman houdt zich niet aan dergelijke conventies! :blush:

1 like

Ok, even geen koffie nemen dan.
Ik heb mijn onderzoek gedaan inmiddels. Prachtig uurwerk, fenomenaal, maar ik blijf de wijzerplaat lelijk vinden. Er zal vast een geweldig verhaal met handafgewerkte superdetails aan vast zitten, maar dat zie je er niet aan af.

3 likes

Mis ze soms ā€¦ Ook de diver is toch wel een gave klok

Zoek anders eens een close-up op en focus op de indices. Die verschillende tonen blauwā€¦:heart_eyes:


Whaat? :anguished:

1 like

Een paar minuten om weer helemaal zen te worden :relieved:
Uiteraard wel de hoogste kwaliteit en full screen bekijken.

2 likes

[quote=ā€œJWZ, post:120, topic:83840ā€]
wat een Kijkshop-voorkant.
[/quote] Beata Maria Virgo!!! :astonished::astonished::astonished:

Ok ik was wat ongenuanceerd.
Af en toe moet je een beetje overdrijven :joy:

2 likes

Hahahahahaā€¦ Zoals jij hier in de kerk hebt gevloektā€¦ Dat heeft een lieve lust. :slight_smile: :joy:

Gelukkig zijn GS fans milde mensen die in stilte genieten en niet van het kielhalen zijn. Of zo.

1 like

Haha ik merk het. Ik ben overigens een gigantische liefhebber van Grand Seiko.

Goed, ik ga even mijn mond spoelen.

1 like

Wowwwā€¦ hold your horses right there buddy!

Dat andere (water)sportbedrijfje doet een aantal zaken zeer goed.

Grand Seiko ook. Ik ga er zeer waarschijnlijk wel 1 aanschaffen in de toekomst, maarr ik vind dat ze een steekje laten vallen met hun gesp/buckle cq clasp.

Ik ben zeer zeker fan van GS, je hoeft het merk niet per se zo verdedigen. Ik snap de charme en klasse van het merk zo ook wel

Ik verdedig GS niet. Alles daarvan wat op staal is en met lume is ook een sport horlogeā€¦ Je moet het allemaal niet te serieus nemen. :slight_smile:

Hee, een post van jou waar ik het 100% mee eens ben. Ik verwacht niet dat het een gewoonte wordt. :slight_smile:

2 likes

Kijkshop had een tijdje van die Solar horloges met een wijzerplaat die aan dat emaille zouden kunnen doen denken. Is dat een beetje waar die opemerking vandaan komtā€¦? Ik vind zo gauw geen ander voorbeeld wat in de buurt komt dan dit:

Om deze draad na die jaren negentig bicolor frenzy onmiddelijk weer vlot te duwen, een vintage GS Chronomaster op leder. Zonder ā€œSeikoā€ op de dial, toen. Ik vind het zo wel ok, zonder ā€œGSā€:


Grand Seiko 43999:

3 likes

Ik kan die voorkant ook niet mooi vinden, lijkt wel cheap ass faux plastiek.
Ik ben Seiko fanboy, maar deze valt er helemaal buiten, gruwelijk lelijke voorkant.

Maar ehā€¦smaken verschillen, gelukkig maar!

2 likes

Mooi afgewerkt is een ā€œunderstatementā€ :yum::grinning:

10 likes

Er staat een GS te koop op marktplaats voor (volgens mij) een nette prijs.

ā‚¬2500,- ipv de nieuwprijs van ā‚¬6500,-ā€¦

Van jou Remco?

edit: Ik zag hem in het ā€˜incomingā€™ topic.

1 like

Link?

Er is zojuist iets in mij gestorven toen ik dat zag.

Wat dan weer voor een opleving zorgt omdat dat een erg geyle klock is.

Om vervolgens op een wat mindere toon te eindigen.

1 like