Laat je grail watch zien!

Zondagen zijn om te genieten, van die dagen om je mooiste horloge uit de kist te pakken en lekker te shinen. Laat die grail watches dus maar zien!

#grailwatchsunday

14 likes

De grail is toch juist het onbereikbare horloge dat je nog niet hebt :thinking:

4 likes

Iets dat ooit onbereikbaar was, kan bereikbaar worden.

2 likes

wat kostte deze masterpiece?

en hoe en waarom heb je deze gekocht?
moet een succes verhaal zijn!

erg fraai!

Ik geloof niet in heilige gralen :expressionless:

5 likes

Vandaag deze kan morgen zomaar weer een andere zijn :slight_smile:

5 likes

En nog steeds in bezit, gaat nooit weg…

13 likes

Een Grail watch bezit je (nog) niet. Daarom is het een Grail :joy: zodra je hem in je bezit hebt kan een ander horloge de Grailfunctie overnemen. :joy:

4 likes

Mijn grail is toch wel dit model. De meest aansprekende kastvorm, het meest interessante uurwerk, alles eraan spreekt mij aan. Een horloge dat ik hopelijk ooit kan bezitten

15 likes


Dit moet lukken, toch?

6 likes

Deze:

6 likes

En wat als je jouw Grail uiteindelijk in bezit hebt en je bent er iedere dag ongelooflijk blij en tevreden mee. Het is zoals je verwachtte jouw mooiste en fijnste horloge, waar geen enkel klokje aan kan tippen. Dus geen nieuwe Grail wensen. Mag je het dan toch geen Grail meer noemen? :slightly_smiling_face:

3 likes

Heb ik sinds mijn 27ste Rolex gd/st blue dial :sunglasses:

5 likes

Gaan we weer…

3 likes

Op het moment deze,
image

7 likes

Deze 100% vanaf het begin al

6 likes

Nee, ik zou zeggen van niet. Het hele punt van de heilige graal is dat hij nog nooit gevonden is. Het concept is rond 1190 voor het eerst in de literatuur geĂŻntroduceerd en de queeste naar de graal wordt sindsdien gezien als allegorie voor de zoektocht naar het goddelijke in de mens.

Zoals ik die legendes interpreteer moet hij per definitie niet vindbaar zijn. Zodra je 'm hebt is hij niet meer mythisch. :slight_smile:

Daarom heb ik geen echte graal: Ik zou wel een Credor Eichi II willen hebben als ik ooit heel, heel veel geld over heb in de kontzak. Maar ik dicht zo’n ding geen mythische proporties toe, ik lig er niet wakker van, en ik houd mij meestal niet bezig met doelen die ik niet kan bereiken.

In die zin zou ik geen ridder van de ronde tafel moeten zijn, omdat ik Arthur bij z’n baard zou trekken om 'm uit te leggen dat “It’s the economy, stupid!”, waarna iedereen thuisbleef om het koninkrijk fatsoenlijk te beheren. Het zou een saai, kort kutverhaal worden.

4 likes

De Rolex GMT staat bovenaan mijn lijstje. Weet niet of het gaat lukken om er ooit een te bemachtigen.

5 likes

ooit deze🙏

1 like

Had deze grail. Tot nu toe 1 week om de pols. Nog steeds super tevreden.

5 likes