Wel logica wat betreft het uurwerk, maar binnen bijvoorbeeld SBGA kunnen de modellen er heel anders uitzien.
Is leuk hoor, maar je hebt er geen drol aan.
Zeer mooi, maar dacht enkel verkrijgbaar in de Verenigde Staten.
Kan 'm vlakbij zo ophalen.
Ik ben een groot fan. Ze gaan alleen wat mij betreft te vaak net iets te ver met hun ontwerpen. Mooie wijzerplaatstructuur, en dan ook nog contrasterende kleuren wijzers bijvoorbeeld. Net jammer vind ik soms. Iets ingetogener maakt het voor mij dan juist fraaier.
De case back is ook mooi
Wat wil je daarmee zeggen?
Zoiets als post er eens een plaatje van? Asjeblieft?
Het zijn opmerkingen als die hierboven waar we geen drol aan hebben. Inhoudsloos en onaangenaam.
@Jansd: Bedankt voor je overzicht. Weet zeker dat het iemand wel eens van pas zal komen.
In Nederland??? Ongelooflijk. België is echt slecht op dat vlak. Zoek hier maar eens een Grand Seiko verdeler.
Die 2 Soko’s (en heb ik ergens gelezen) zijn blijkbaar een beetje de instappers in de Spring Drive markt. De “Four Season”-collectie heeft een retail prijs van een 6300$ en de Soko’s zitten op 5000$. Staat natuurlijk wel tegenover, een mindere bracelet en geen titanium. Ze zijn met hun 39mm ook een stukje kleiner. Maar vind ze wel cool zo met die groene accenten.
Ik heb voor het eerst een kleine ‘Sellers remorse’.
Even naar de mooie wijzerplaat kijken zit er niet meer in
Cheers Nick !!
Ik moest aan je denken toen ik hem vanmiddag omdeed. ‘De goede man moet toch spijt hebben van z’n verkoop’ …
Maar je krijgt straks weer een mooie erbij toch?
Zeker. Daar kijk ik ook erg naar uit.
Stiekem denk ik aan een mooie opvolger voor mijn reishorloge (een Citizen Eco Drive met radiosturing tijdzone instelling en eeuwige calender), die sinds Corona ongebruikt in de doos zit, maar OK.
Een Citizen Chronomaster of een GS GMT of eentje als deze komen dan toch wel in aanmerking.