Laat je Grand Seiko zien III

Haha :+1: A.s. dinsdag vieren wij ons 1-maand jubileum. :smiley:

4 likes

10 likes

Klopt, die (de sbga301) maakt nog steeds een kans én het is een springdrive.

Maarrrr… Alles behoorlijk gepolijst…

Het idee is een beetje aan het groeien om volgend jaar hier serieuzer naar te kijken.

1 like

Volgens mij alleen de lunette en een flankkantje. Band en rest van de kast geborsteld.

1 like

Valt nog tegen hoor. :wink:

Maar absoluut mooi!

3 likes

true

Dan rest alleen nog.

schuurpapier-p120-5-meter

:sweat_smile:

2 likes

Precies. :joy:

1 like

Nee hoor. Deze valt heel mooi. :+1:

Heerlijk, op de 231 band. :heart_eyes:

24 likes

Erg mooi!!!

1 like

Jup!

Ik moet @Fate_Amenable_To_Change toch bedanken dat hij hem:

A: onder aandacht heeft gebracht
B: mij heeft gepushed om hem gewoon effec
te bestellen
C: mij in een zwak moment in der beginne niet her horloge afhandig heeft gemaakt.

Ik zit in de fase, klaar met de collectie. Ik geniet elke dag, keuze uit 3 geweldige toppers… 319,DJ & BB… Ik ben voorlopig klaar. :sunglasses::+1:

Deze gaat, vermoed ik, net zo’n vaste waarde in de collectie worden als de andere 2. Voelt elke keer weer geweldig, loopt snaarstrak & altijd… Is uniek, want geen 2e van in Nederland. Matched nu op leer voor mij ook met de 231. Helemaal top.

11 likes

Geen dank. En, eerlijk is eerlijk, ik zit zelf voor volgend jaar naar een spring drive te loeren met een Snowflake kast en lume, dus het blijft van mijn kant ook de enige in Nederland. Maar ik loer wel de hele tijd naar de foto’s. Top, dat ding!

4 likes

22 likes

Volgens mij bestaat dat niet. Wel spring drive mrt lume, maar niet in een snowflake kastvorm.

Glimbak!

Edit: nog een ploatje!

23 likes

11 likes

Deze zou ik nog wel willen. Een zwarte wijzerplaat van GS mis ik nog …

1 like

Hoe ga jij met de reflectie om? Ik merkte met mijn SBGN005 dat ik het nogal vervelend vond om de hele tijd m’n halve omgeving in de wijzerplaat te zien :sweat_smile:

Is blauw… heel donker, bijna niet als blauw op de foto te zetten. ‘Midnight blue’.

13 likes

Niet echt last van reflectie… maar de sbgn heeft een boller saffier denk ik.

1 like