Das mooi.
Ook zo fraai. Een van de eigenaren hier kwam alleen met de opmerking dat de band sws te kort zou zijn voor mijn pols.
Laat ik nou net die combinatie ( band/ kast) zo lekker vinden.
Geheel te begrijpen.
Das mooi.
Ook zo fraai. Een van de eigenaren hier kwam alleen met de opmerking dat de band sws te kort zou zijn voor mijn pols.
Laat ik nou net die combinatie ( band/ kast) zo lekker vinden.
Geheel te begrijpen.
Kopen?
Bedankt voor het aanbod. Dan zou de Snowflake moeten wijken nu. Daar ben ik nog niet. Ik geniet voorlopig van je mooie foto’s, maar sluit in de komende jaren zoeen in de doos niet uit.
Die Airman 18 moet blijven! Anders word ik boos, heel boos
Mmm. Dat mis ik dan weer, daar kom ik nauwelijks. Is er iemand die een korte samenvatting kan geven van de meningen en het drama?
1000 posts aan poeha over nieuwe rolex releases. Op 1 sept bleek dat het ging om een 41mm versie van eentje die eerst 40mm was. En allerlei andere in alle breezer kleurtjes die een influencer meisje kan verzinnen. En ipv een zinnige 39mm doen ze die alleen maar in meisjes 36mm en mannen 41mm. De hele groene wereld over de zeik.
Ben blij dat ik daar al een jaar niet meer lees.
Alstublieft niet (hier)…
Doe maar mooie GS-en!
Even een overzichtje tot nu:
Ex1:
SBGX115
Ex2:
SBGV225
Huidig1:
SBGA375
Huidig2:
SBGX093
Dat is een hele knappe samenvatting!
Nog nooit gezien, bijzonder!
Ja, 42 mm (dacht ik) duiker met 9F61 quartz (net als mijn nieuwe sbgx093). Was ook een zwarte versie van. Werden rond 2014 gemaakt.
Apart font op de bezel!
Hoe bevalt jou de 375 t.o.v. de 225 als het gaat om het verschil in blauw? De 225 lijkt een stuk lichter.
Die is wel cool Ik moet het doen met zn mindere broertje
De sbgv225 heeft inderdaad een heel andere kleur blauw: lichter en ook meer groen-blauw (petrol is denk ik passend?) en duidelijkere sunburst. De sbga375 is heel donkerblauw.
Ik vind het blauw van de laatste mooier maar valt wel minder als dusdanig op.
Haha. Perfecte samenvatting.
Heerlijk toch, 'n paar steekjes & de boel ontploft.
Wat een idioterie bij R.
quality over quantity.
en dan bedoel ik niet te zeggen dat de rest slechte horloges zijn.
maar zoals mijn Japanse vrind Fumio Sasaki mij heeft geleerd is dat minder altijd het beste antwoord is (op het gebied van bezit dan)
Die heb ik op mijn lijstje staan… of had… ben daar niet helemaal uit.
Hmmmm… misschien toch het rolex gedeelte van negeren afhalen.