… en gezelliger/vriendelijker/ etc …
Nu al weer R… moe door al het geneuzel en de volgende golf van speculatie
Beide prachtig, jij kan het weten
Ik ben echt zeer tevreden met de BOR band, maakt het horloge casual ook zeer draagbaar.
Ligt volledig aan de outfit. Met pak op leer, casual wint staal nipt
Ik vind persoonlijk de gematteerde BOR band wat vreemd bij de gepolijste kast. Maar uiteraard vooral doen wat jij zelf mooi vindt
Wat het mooiste is, is heel
Ik ben weer op zoek naar een volgende GS nadat ik deze weg had gedaan om de polar te funden.
Vooralsnog staan op mijn lijst:
Van deze heb ik er vandaag 2 gepast.
Vooralsnog neig ik van deze 2 naar de SBGM221. De Snowflake viel een stuk groter dan verwacht en ik vind de stalen band er eerlijk gezegd niet mooi op. Wat mij dan weer tegenhoud bij de SBGM221 is de dikte van 14.3mm en de beperkte waterdichtheid van 30m. Ik heb de quartz optie helaas niet kunnen passen maar als de SBGN005 mij prima stond ga ik ervan uit dat ik deze dan ook gewoon kan hebben.
Naast dit alles moet ik ook nog de keuze maken of ik de Navitimer ervoor opoffer (bij de quartz overigens niet nodig). Normaal gesproken zou ik het een no brainer vinden om een Breitling voor een GS te offeren maar voor de vintage modellen heb ik toch wel wat meer gevoel.
Hebben jullie nog suggesties voor wat ik kan gaan passen/bekijken? Ik ben nu nog in de oriënterende fase en zou jullie input waarderen.
De snowflake lijkt inderdaad wel wat groot met dat de lugs buiten je pols vallen. Er staat volgens mij bij ten2two een 37mm automaat te koop die je dan vast mooi past. Maar let op, want die 37mm zijn op een of andere manier ook niet dun uitgevallen.
Eens. Ik denk dat ik hem op zich wel kan hebben maar ik werd er niet heel warm van, erg onverwachts.
Ik had die bij Jaap gezien idd maar die handwinder vind ik nog mooier
Ed, deze toch weer terug gekocht
Je kent mijn gedachtenspinsels hierover al Ruben Ik denk dat de GMT jou het meest zal gaan bekoren…zeker nu de Snowflake in principe is afgevallen. De quartz is ook erg mooi maar toch wel iets minder bijzonder dan de GMT. En voor die relatief lage instap prijs kun je 'm ook later nog eens proberen…
Nu nog de stap nemen vwb de Navitimer…
Tis een leuk setje zo
Met deze kan ik dan wel weer de Navitimer houden en de GS er gewoon naast
Maar ik vrees dat je gelijk hebt en de Navi tzt er gewoon uit moet.
Dat is het!
No brainer voor een toolwatch guy.
Nog een no brainer
Ik was juist bang dat ie te dressy voor me zou zijn tot nu toe wel veruit mijn favoriet.
Ho, ho! Vintage navitimers zijn gewoon cool dat moderne spul ziet er niet uit
Edit: Navitimers in t algemeen zijn gewoon cool
Is een mooie, die GMT! Vind het zoals de meeste GS (minus de duikers) wel meer dressy dan tool…
Behalve mijn nieuwe aanwinst, de sbgx093. Die is best wel toolish .
Ik heb ook nog naar die van jou zitten kijken, heel gaaf!