Je hebt gelijkšš¼. Schaamteloos ff dit topic gekaapt
Al geprobeerd zonder resultaatā¦
Een linkje naar het 'Citizen Chronomaster only" topic is zeer welkom, daar ga ik me ook zeker op abonneren. En als daar dan ook een linkje kan komen van waar je die dingen kunt kopen, dan is dat ook mooi. Want 8 hits op Chrono is wel erg weinig.
Prachtig! Heeft hij een Engels / Japanse dagschijf? Ik vind die Kanji tekens zo mooi, daar geef ik graag voor op dat ik het zelf kan lezenā¦
De 6146 heeft geen dag quickset en slechts 1 taal dus. Het maakt mij niet zo heel veel uit ik zet het toch nooit goed.
Prachtig!
zie je het glide wheel draaien dan?
AH, ok, mijn 6156 heeft beide wel, quickset en twee talen, ik vind het leuk die kanji tekens. Blauw op zaterdag, rood op zondag.
De 6156 is ook de later geupgrade, luxere versie
Ik vertrouw erop dat je de knipoog ook had gezien.
En van de ene kant snap ik je volkomen en heb je ook 100% gelijk, van de andere kant had ik het idee dat bijna elke GS liefhebber de schoonheid van de Chronomasters ook wel kan waarderen aangezien het nogal dicht tegen elkaar aan schuurtā¦
Maar dat was mijn aanname!
Aangezien in het reguliere Citizen topic het The Citizen/Chronomaster feestje ook niet helemaal herkend wordt zat ik er al even over te denken een apart topic te openen hiervoor. Dat ga ik nu dus even doen!
En om het feestje compleet te houden zal ik de titel gelijk houden aan dit topic. Rebellie ten top!!!
@vierport heeft het licht ook gezien dus even een berichtje naar hem en je kunt snel van een Chronomaster genieten!
Ik waardeer ze zeker, en ga dat topic ook zeker volgen.
Lastig als je een buitenbeentje bent. āWe do it not because it is easy, but because it is hard!ā zei Kennedy ooit.
Ik denk dat ik GS prefereer. Maar ik kijk met belangstelling.
Lekker setje gespen!
Ik heb nr. 3, maar geen passend bandje⦠Dus zojuist maar een Molequin besteld om dat probleem op te lossen .
Staat vast mooi op een van deze:
Primair bedoeld voor de SBGA375, al zal ie op de SBGX093 ook niet misstaan.
Voor de laatste heb ik overigens ook een MN besteld:
Zo kan ik een beetje afwisselenā¦
Overigens hoor of zie ik nog heel weinig over de nieuwe jaren '60 herinterpretaties die dit jaar zijn uitgebracht.
Die blauwe titanium is toch wel heel mooi hoor!
De platina SBGW257 en de titanium SBGW259.
Ze zijn wat minder steriel dan de voorgaande (sbgw253).
Handwinders met zichtbodem.
Wordt dat dan de “bruilofts-trim“ voor je SBGA375?
Omdat ze blijkbaar al grotendeels uitverkocht waren voor veel Europese dealers konden bestellen.
Zijn voor zover ik weet erg schaars in de eu.
Ah, dat had ik niet meegekregen.
Niet dat ik momenteel plannen heb.
Nee die is al geweest! Keurig op staal.
Dat kan niet lang geleden geweest zijn dan? Gefeliciteerd!!