Laat je Grand Seiko zien III

Thanks! Sinds 22-8 geketend :joy:. De GS was getuige.

Dat zou ik toch verkiezen boven “trouw aan het origineel”, tenzij het echt een remake is. Maar je uurwerk kunnen zien geeft zo eens in de zoveel tijd net dat stukje extra plezier in je hobby.

Intussen op de zondag weer eens mijn sbgv247 om (ook te vinden in het blauwe forumdeel :sunglasses:):

14 likes

Draag je je vintage GS nog wel eens? Die ie zo vreselijk mooi :heart_eyes:

1 like

Afgelopen week wel een paar dagen, maar niet al te vaak.

1 like

Prachtig. Dit zijn wat mij betreft de mooiste GS’en.

2 likes

14 likes

Een hele vreemde eend in de bijt. Wie heeft bedacht dat die romeinse 6 onleesbaar op de kop moest staan? En dan die power reserve daar bij de datum? Nee, niet mijn idee van een aantrekkelijke Grand Seiko…

14 likes

Mooi (en lekker!) :wink:

1 like

Next. :heart_eyes:

6 likes

Soms zit je op de bank en dan “zie” je hem ineens. Toch maar weer een fotootje dan. Ik weet niet welke kleurbalans mooier is. De bovenste is wat gestileerder. De onderste is meer de werkelijkheid.

15 likes

Nu nog opzoek naar de juiste banden. Zal een mooie tropic of andere sportieve band worden. Eerste indruk is zeer positief!

32 likes

Top horloge en moet zeggen dat ik deze combi ook wel gaaf vind :ok_hand:t2:

Van harte!

1 like

Ik vind de originele band eigenlijk het mooiste maar het heeft nog wat tijd nodig om deze soepel te krijgen.

1 like

Thanks!

Straks op huizenjacht. Ik neem de champagne gewoon alvast mee. :joy:

18 likes

Blijf dit een prachtig horloge vinden!

1 like

Ja eens die is ook erg mooi maar behoorlijk aan de stijve kant :joy::grimacing:

Succes met de keuze :+1:t2:

1 like

Van ‘mijn’ Grand Seiko Skyflake heb ik helaas nauwelijks meer iets gehoord. Was 10 dagen geleden in de buurt en vroeg of hij er wellicht al was zodat ik hem kon ophalen, maar er zou navraag worden gedaan en het antwoord zijn zij mij nog steeds verschuldigd (maar laat zich natuurlijk raden want…). Later nog eens geprobeerd en het schijnt dat er problemen zijn met de leverantie. Hij zou eind september binnen zijn maar we gaan straks alweer redelijk richting half Oktober. Helaas pindakaas.

4 likes