Laat je Grand Seiko zien III

Vervelend en ook niet echt goede communicatie vanuit de AD.

Ik wacht nog op het bandje voor de Skyflake die ik inmiddels niet meer heb.

Heb jij hem ook al weggedaan joh?! Snel op uitgekeken. Wat lag eraan ten grondslag?

*edit de medewerker met wie ik contact heb is trouwens hartstikke aardig hoor, ik begrijp dat hij ook niet zit te wachten op dagelijkse communicatie over iets dat er niet is.

Nog even geduld :grimacing:. Een prachtig horloge voor een hele mooie prijs. Dat zou inmiddels niet meer mogelijk zijn schat ik.

Hij is echt gaaf hoor. Maar ik werd niet helemaal vrienden met de gangreserve op de plaat. En ik zat nogal ruim in de dresser-achtigen.

Je hebt onder list en verrrr onder list. En het tweede zie ik niet meer voor mogelijk.

1 like

Is er trouwens een stalen band voor de skyflake?

1 like

Ik denk dat deze wellicht ook 20% korting heeft bedongen. Dan is de prijs aanzienlijk lager en dan zit er evengoed een aardige premium op t.o.v. €4720

1 like

Dat is zeker flink ja.
Van Willegen toendertijd?

Zou goed kunnen. Of Reijersen in de afgelopen maanden vanwege haar 20-jarig jubileum.

Bedoelde die van jou.

Niet specifiek voor de Skyflake. Er bestaat wel een band die op deze kast past want er zijn andere uitvoeringen met dezelfde kast die op staal geleverd werden (in Japan).

2 likes

Ongedragen?..

Ik heb die van tompj in de verkoop. Die is ook ongedragen :yawning_face:

4 likes

Excuus. Reijersen. Nog een aantal hebben er daar eentje gekocht in de afgelopen periode. Die Pieter die daar werkt vind ik een verademing in het persoonlijke contact.

5 likes

Wat een boef

Daar ook goed geholpen door Pieter!

14 likes

Netjes. Ik wil mijn Explorer 1 wellicht wegdoen en dan alleen de Skyflake houden als one-piece maar twijfel nu ook doordat Tom er zo snel op uitgekeken is. Hmm

Ik zou hem gewoon lekker gaan uitproberen en na een maandje of twee bedenken wat je doet. Hij is echt gaaf hoor. Maar echt heel wat anders dan een Explorer natuurlijk.

Daarbij is een Spring Drive als one-piece ideaal: verbind de beste eigenschappen van mechanische en quartz horloges met elkaar. Alleen gelijk zetten van zomer naar wintertijd en andersom, ideaal.

Kan toch prima samen.

19 likes

Zekers maar de GS is toch wel een tikkeltje spannender met zijn :star_struck: wijzerplaat!