Laat je Grand Seiko zien III

Kunstwerkje, blijf mij verbazen over de finish van het 9F uurwerk.

14 likes

Denk je dat een Skyflake een goeie 1 piece is? Vind het horloge persoonlijk als 1 piece eigenlijk niet zo geschikt :thinking:

1 like

Nee, daar heb je ook wel gelijk in. Misschien houd ik hem naast mijn Explorer I maar liever niet. Draag alleen in het weekend een mooi horloge dus wat dat betreft zou het kunnen. Eerst maar eens afwachten of hij goed zit en derhalve bevalt :+1:

1 like

Het is dat ik n Lotus wilde, maar anders was hij er nog geweest.

Was meer 'n principe ding voor mezelf, maarja…

12 likes

Keuzes… :see_no_evil:

1 like

Succes !!

Laat ik voorop stellen dat ik blij ben dat de Zenith er nog is. Die vind ik toch specialer. :flushed:

3 likes

Gevaarlijke uitspraak hoor!!!

1 like

Een Lotus is zoveel meer fun dan een horloge.

1 like

Absoluut :sunglasses::+1::+1:

Dommie. Je had het allebei kunnen hebben.

7 likes

Helaas pas ik niet in zo’n Lotus. Noch in een 350 of 370z. Ik overweeg dan ook mijn onderbenen te amputeren.

3 likes

Hoe lang ben je? :sweat_smile:

Twee meter ongeveer.

Da worr’m niet inderdaad.

1 like

Er zijn genoeg alternatieven te bedenken hoor. :wink:

Zeker. Er wordt aan gewerkt. Echter, sinds ik van een forumlid foto’s zag van een wildkampeer-avontuur in een Defender inclusief tent op het dak kijk ik daar ook met bovengemiddelde interesse naar.

6 likes

En daar pas je wel in. Niet in zijn andere auto. :wink:

Voor mij de ultieme combi: 44GS kast met champagne plaat op zwart leer.
Tijdje terug bij een AD gevraagd wat GS leder met (vouw)sluiting kost. Daarna maar heel snel met Ko contact opgenomen. Me happy :slight_smile:

17 likes

Ik heb deze ook, maar is in het echt zoveeel mooier dan hoe je hem ook op de foto wilt krijgen… de kast met dat blauw is in het echt niet normaal mooi…

1 like