Heb je deze wel 's op bruin leer gehad?
Dit hoort absoluut niet. Zelfs als dit zich zeer sporadisch voordoet is het toch een teken dat er iets scheelt. Maar bij jou had je het ‘s anderdaags al opnieuw.
Zeker melden bij AD.
Binnen de 3 jaar na aanschaf valt dit nog onder garantie, daarna is misschien wel een coulance regeling mogelijk.
Ik vraag me wel af wat de oorzaak kan zijn. Ik vermoed te veel frictie op het glide wheel, zodat deze niet “opstart” na het hacken. Of het hacking mechanisme zelf?
Ook de oudere grand seiko’s konden al aardig blinken: SBGF 015 met 8j55 quartz motortje. En onafhankelijk verstelbare uur-hand. Mooi voor als straks de wintertijd (nog één keer??) komt…
Nee, dat vloekt me de plaat denk ik. Er zitten wel 6 tinten bruin in, afhankelijk van de lichtinval
Top tip!
Zelf had ik wat ducttape over de springbar gedraaid om deze dikker te maken, werkt ook…
Merci.
Je bereikt ongeveer hetzelfde, alleen dan geheel rondom.
Hier hadden we toch duidelijke afspraken over gemaakt!?!?
Niet meer posten. Gewoon te mooi.
Ik heb de oplossing. Pm je prijs maar.
Thanks!!
Ha leuk! Kan je opbieden met Tom
p.s. Helaas niet te koop heren.
side note:
Vraag me weleens af wat nu gezien wordt als de mooiste GS. Iemand een polletje?
Denk dat de snowflake internationaal gezien wordt als het topstuk.
Allemaal leuk en aardig maar dit is de mooiste (stalen). In edelmetaal is er meer leuks.
En Tom gaat deze hier ook weer posten dus dat is geen oplossing.
De Snowflake is de meest bekende omdat hij een naam heeft. Maar ik vind hem niet het topstuk, ik vind de Iwate wijzerplaat en een aantal andere mooier.
Absoluut!!!
Ik ben even van de markt (heel even?), dus sla je slag!
SBGA403 ,
is toch wel heul gaaf. Niet te groot ( voor mij althans) , niet te dik en lug to lug ook nog zeker oké.
En een waanzinnige kast.
44GS wat mij betreft!
Erg fraai!
Ik vindt het lastig om een “mooiste” aan te geven.
Voor mij is dit wel één van de mooiste en ik heb vest getwijfeld om hem toch terug te nemen:
Maar tsja, sinds ik deze in bezit heb…
Met de 62GS kast
Inderdaad die van jou kan in de top 3.