Lijkt er op, maar is het niet.
Nou, het lijkt er toch wel sterk op!
Yup, en verrassend. Hm. We zoeken verder en anders is het een complot.
Er zit wel iets inderdaad, maar niet zo’n kapje als op stalen wijzers. Die valt over de handstack heen
Het lijkt er inderdaad meer op dat dat een dopje is wat erin zit rechtstreeks op de as en niet op de wijzer.
Zolang we het nog kunnen hebben over wel of geen kapje is het leven zo slecht nog niet…
Precies
Kappen nou!
(sorry, erg flauw)
Beste oplossing is weinig populaire horloges veel te duur aankopen, dan geraak je ze niet kwijt Helaas met GS zijn (bijna) ze allemaal mooi, dus dat lukt al moeilijk
Tenzij het om dopjes gaat natuurlijk!
Wat is dan het verschil met elk ander merk? Dan kun je toch net zo goed eens een GS proberen.
Prijs
Een horloge van 500 euro proberen en vervolgens voor 400/450 wegdoen doet minder pijn dan een GS van 3 a 4 K die je niet weg krijgt.
Een Tudor, Rolex gaan heel hard hier. Een Omega of GS moet je vaak wat meer inleveren bij verkoop.
tenzij het een 216570 is… na 17 upjes nog steeds niet weg
Vooral geen GS kopen.
Opgelost.
Dit advies was gratis, al is het onder werktijd.
Ik denk echt dat je in het verkeerde topic bent terecht gekomen. Iets met een kleur groen zou beter zijn voor je.
Nog beter ik neem een Citizen Chronomaster
Dat zou een zeer verstandige keuze zijn maar volledig in strijd met je eerdere opmerking.
Ik was ook niet echt serieus , altijd leuk GS fanboys die snel in de aanval gaan
Ik bedoel, het zijn echt mooie horloges maar bij de eerste beste kritiek( of twijfel, ik had niet eens kritiek) wordt je gelijk aangevallen. Dan moet ik maar geen GS kopen, of ik ben een Rolex lover (zie boven). Chill boys