Laat je Grand Seiko zien III

Heeft niks met GS fanboys te maken maar met gezeik over geld.
Koop gewoon iets anders.

4 likes

Als er verschillende reactie komen op jou post is het goed om eerst kritisch naar je eigen berichten te kijken. Wat vraag je nou eigenlijk, en wat verwacht je precies?

Dat is wel een beetje middelbare school dynamiek. Als jij een GS wil dan koop je een GS :ok_hand: Desondanks succes met de zoektocht!

Ik vroeg niets, ik gaf enkel antwoord een vraag. En dat beviel blijkbaar niet, want er mag geen twijfel over GS of de prijs hier worden geplaatst :slightly_smiling_face:

Het is inderdaad een middelbare school dynamiek, als je gelijk wordt geadviseerd om het dan maar niet te kopen als je vraagtekens hebt bij een product. Slot, mooie horloges mindere fanboys.

1 like

Spannend!!!

@bAAx en @koekoek weten er een beetje van. Afwachten of mijn sniper bod iets wordt. Meer over een uur…

4 likes

heel gaaf! succes ik denk hem gevonden te hebben en ziet er mooi uit :stuck_out_tongue:

1 like

Dit macro shot laat toch wel zien wat GS is amirite?

fenomenale foto :heart_eyes:

1 like

Maak je maar klaar om overboden te worden :joy:

1 like

Nee!!! De achterkant van deze heeft een klein gaatje in het medaillon, maar de kast lijkt ok en de wijzerplaat ook. Hopen dat het rondkomt, maar je weet het niet inderdaad…

Ik zie geen gaatje in het medaljon hoor. Die achterkant is perfect.

1 like

Denk je dat die zwarte stukjes zwarte reflecties zijn? Ik dacht gaatjes. Ik hoop reflecties natuurlijk. :frowning:

1 like

Jaja reflecties.
Je ziet de dikte van de letter, die is quasi perfect.

2 likes

Stel je niet aan man. Je twijfelt zelf en als je twijfelt niet oversteken.

4 minuten, spannend!

Ik vind dat Yahoo biedsysteem vreselijk. Gisteren een half uur bezig geweest met 1 bieder.

Vreselijk inderdaad, het gaat maar door!

1 like

En ondertussen steeds meer geld de deur uit :wink:

1 like

automatic extensions heb je helaas bij meer sites en is erg vervelend. Vooral omdat ik soms het idee heb dat mensen het er om doen :face_with_raised_eyebrow:

Ik weet zeker dat ik gisteren tegen de verkoper opbood.

De 3 zichtbare tekens van de hoogste bieder waren gelijk aan die van de verkoper zijn naam, alleen was deze korter.

Is die nog steeds bezig? :sweat_smile:

Ja, helaas… het is wel een beetje gekmakend zo.

Ik dacht met nog 5min te gaan dat ik klaar was. Maar dat is nu al een uur ofzo geleden!

Nog 1minuut :scream:
Edit: done! Ist gelukt?