Laat je Grand Seiko zien III

Ik ga ze gewoon head only verzamelen, hier mijn sbgv247:

13 likes

Waar had je de snelwissel pushpin bandjes vandaan? Ik heb er volgens mij een aantal zonder problemen op 19mm GS lugs gekregen.

Ik had in de online shop van Kaufmann een 19mm cognac alligator gekocht. Daar had ik als optie snelwissel pushpins bij aangevinkt voor 10 euro extra. Maar die bleken dus gisteravond onmogelijk verder samendrukbaar te zijn dan 19,75mm. Dus dat waren vast 20mm exemplaren. Ik heb ze een mail gestuurd, en ze sturen me nieuwe op. Ik heb trouwens geen 19mm GS meer, maar ik heb wel een 6138 panda met 19mm lugs, en toen ik de het bandje daar gisteravond even bij hield… Nu ga je denken, een alligator op een 6138 panda? Volgens mij zag het er heel erg goed uit. Maar nog maar even de nieuwe pins afwachten dus…

1 like

13 likes

20 likes

Kom net bij Eugène v Baal vandaan en die verkopen voortaan ook Grand Seiko.
Hele vitrine met de mooiste modellen.

Nog niet eerder een GS gevoeld en gezien maar wauw hoor!

7 likes

Ik mag hier weer meedoen :+1:
NA:


26 likes

Ik ben nog even voor de bandwissel gaan zitten. De ene springbar bleek aardig krom, vandaar dat het gisteravond lastig was. Dus nu de sbga103 op blauw alligator. Matchend met de blauwe spring drive tekst en de blauwe secondenwijzer:

14 likes

Ja klopt, ik ga morgen eens kijken. :grimacing:

1 like

Gisteren een foto binnen, vandaag buiten in de zon.
Toch een heel ander gezicht

20 likes

Wat een diepte op deze plaat :heart_eyes:

6 likes

![image|375x500](upload://5Pbn9UAz7FlrmgfzwL1OvxZUKEk.

95% polstijd. Moet dringend mijn verzameling eens herbekijken.

13 likes

Wauw, mooi!

4 likes

Lullig hè, zoveel perfectie in één horloge :heart_eyes: :joy:

Ik stop hem gewoon geforceerd 3 dagen in de doos tot de gangreserve bijna op is om de anderen ook wat polstijd te geven.

3 likes

Da’s er eigenlijk smos op. Wissel hem nu met een andere GS, een blauwe, kan ik die weer zitten hypnotiseren…:roll_eyes:

1 like

14 likes

Na de Snowflake gisteren, vandaag eens blauw. Sinds ik GS heb leren kennen ben ik nog nooit zo hebberig geweest, de onrust neemt toe. Lig momenteel in de markt voor een Hi beat maar mijn zoon vindt 3 GS op nog geen half jaar tijd lichtelijk overdreven.

12 likes

En mijn tuppeke stond nog open…:no_mouth: