Laat je Grand Seiko zien III

Herkenbaar verhaal, exact hetzelfde gedaan! (alleen heb ik mn quartz gehouden, altijd een extra herinnering aan de reis in Japan)

20 likes

Zullen we. Het topic omdopen in Laat je Snowflake zien? Gaaf om er zoveel achter elkaar te zien!

2 likes

Dan laat ik mijn Sarw041 zien… als dat is toegestaan :sweat_smile::grin:

1 like

Kijk daar ging het mis :wink:
Wat een paar jaar HF met je kan doen.

2 likes

Vanaf nu alleen nog archief beelden :pleading_face:

24 likes

Die heb ik genoeg (helaas)…

10 likes

Meer dan 50 jaar leeftijdsverschil maar duidelijk nog dezelfde design language, mijn twee Grand Seiko horloges: een 5722-9990 uit 1965 en de JDM SBGW235 uit 2018.

12 likes

Wat een fijn ding is dit toch.

14 likes

Volgens mij kun je hem weer terugkopen bij T2T…

3 likes

Ik zag het inderdaad.

Erg fraai die sbgw235.
Mooie setje trouwens.

1 like

Een van de gaafste dit.

1 like

Heb deze combi van jou al een paar keer voorbij zien komen, vind het zeer geslaagd.
Is dit een Molequin of een Bulang strap?

1 like

De band heb ik via Hodinkee. Heel mooi, maar inclusief kosten wel belachelijk duur.

1 like

Hoe moeilijk of makkelijk is het kopen van nieuwe schakels voor een band? En hoe duur zou dat ongeveer zijn? Met andere woorden, in hoeverre zou een korte band me af moeten schrikken bij een eventuele aankoop?

Voor een nog leverbaar model, geen enkel probleem

En een niet leverbaar en jdm model ook? Dat zal wellicht wel lastiger zijn. Weet niet hoe uniform de banden zijn.

Denk dat dat een stuk lastiger gaat worden. GSen van 10-30 jaar oud zijn redelijk zeldaam buiten Japan.

Deze is uit 2015. Ik zie dat de band wel op meerdere modellen gebruikt is. :thinking: Gaaf ding maar ik twijfel oa ook door de band.

9 likes

Band is Lellek! minder mooi.
Maar, die kun je gelukkig vervangen.
Iemand hier op het forum heeft een band van Dangerous9straps uit duitsland besteld voor zijn snowflake.
Dat ziet er wel errug goed uit!