Laat je Grand Seiko zien III

Oef…dit is zo stijlvol

1 like

Keramische bezels. Brrr.

Ik hoop dat er ooit nog eens een aftermarket optie komt in Aluminium, dan wordt die GS GMT misschien ooit om aan te loeren.

Bakkeliet, saffier, alu, allemaal prima, maar man, wat is keramiek lelijk en doods.

Toch ook heerlijk hoe die wijzers exact de juiste lengte hebben. Ik zie dat graag.

1 like

Wat lastig te vangen op foto’s is, als je buiten loopt en het licht speelt met de indexes, echt een weergaloos horlosjie in het eggie.

1 like

Ik zou nog een moderne GS posten na mijn vintage GS46 gisteren.

Mijn grand seiko SBGV011 uit 2014. Horloge heb ik in Tokyo gekocht een paar maanden na introductie. Reden hiervoor was een opinie van Hidinkee en de daaropvolgende comments. Ga het eens lezen, echt hilarisch (gewoon Google sbgv011 grand seiko hodinkee). Horloge sinds 2014 in bezit en inmiddels 1 maal batterij vervangen bij GS in Amsterdam.

9 likes

Oef, dat is zeker mooi!

Crosspost. Beetje spelen met het licht.

13 likes

Op de een of ander manier past het wel hij je overhemd. Wohahhahahah

1 like

Even een nieuwe topic gestart inzake de namen voor GS. Ben benieuwd wat jullie ervan denken?

Deze past overal bij. :slight_smile:

Ik ben van de week even wezen passen bij Van Willegen. Ik kwam eigenlijk voor de SBGW231 maar die was niet in de winkel, dus ik heb gevraagd om 4 andere modellen te bekijken. Ik was namelijk ook benieuwd naar Spring drive en de High Beat GMT. Wat een prachtige collectie is het toch waar een klassieke dress watch en de sportieve modellen elkaar perfect aanvullen. Ik heb bewust niet naar de prijzen gevraagd of gekeken. Ik was het meeste onder de indruk van de Snowflake vooral ook in slechte belichting, dan is het echt net alsof je stukjes wit goud in de sneeuw ziet. En mijn favoriet was de grijze High Beat met gouden GMT wijzer deze viel door de afmetingen en lichte titanium band perfect om mijn pols. De verlichting is echt heel slecht in deze winkel, dus er mag nog wel weer eens een keertje verbouwd worden binnenkort. Hierbij toch een kleine sfeer impressie:

12 likes

Is daar recent niet verbouwd? :sweat_smile:

1 like

Van mij mogen ze ook overnieuw beginnen, waren leuke aanbiedingen :ok_hand:t2:

4 likes

^ inderdaad, pun intended :blush:. Ik weet nu waar de sbgj213g mij aan doet denken, aan een aqua terra :zipper_mouth_face:

De balans op de wijzerplaat is toch beter bij een GS, die 7 lijkt wel een ^ :joy:

3 likes

13 likes

13 likes

Takefu ?
Met VG-10?
Daar ben ik nu toevallig mee bezig !
Mooie GS ook :+1:

1 like

Noujaaa wat een toeval.

Ook iets met messen en een GS :monkey:

7 likes

Het was een cadeautje dus ik durf het niet te zeggen, maar ik voel al wel aankomen dat ik mij hier ook verder in ga verdiepen binnenkort.

1 like

29 likes