Wel 2x opklikken voordat je echt gepakt wordt door het wijzerplaatpatroon!
Spoiler alert : Spring Drive Junkie en GS fanboy.
Omdat ik er behoefte aan heb, hier wat losse gedachten.
Eind Januari, ruim voor er sprake was van een komende crisis, ben ik aangeworven door een bedrijf in de zorg.
En wel specifiek in de zuurstoftherapie. Mijn eerste werkdag was op 3/2/20. Het zou een interim job worden voor 4 maand.
Wist ik veel waar ik een aantal weken later in zou belandenā¦
Los daarvan, in 2005 heb ik mijn eerste bedrijf verkocht, in 2019 mijn 2de, (allebei automobiel gerelateerd). Daardoor ben ik financieel totaal onafhankelijk.
Mooi huis hier, villa in Florida met lake access, appartement op de zeedijk in eigen land, pensioensparen en voldoende liquide middelen. Dit alles laat me toe een zorgeloos bestaan te leiden.
Maar als 55 jarige was ik nog niet ārijpā genoeg om niets meer te doen en zodoende leek het me wel leuk om enkele maanden rond te rijden met zuurstofconcentrators en hulpbehoevende mensen te helpen. Het loon was peanuts maar het plezier en voldoening groot.
Ondertussen zijn we in een andere situatie beland en zou het gemakkelijk zijn mijn, week na week, contract niet meer te verlengen en lekker thuis te blijven.
Maar dat kan ik niet. āOnsā bedrijf is nu een steunpilaar geworden en de nood aan zuurstof is gigantisch. Dus nu voel ik het als mijn morele plicht om te blijven werken.
Wij werken allemaal zeer lange dagen en dat 6 op 7. Soms voel ik me totaal leeg en kan niet meer. Andere dagen is het best ok.
Alle dagen kom ik in contact met covid19. In het begin erg beangstigend, nu gelaten.
Ik post nergens, ik praat er, buiten mijn vrouw, met niemand over, maar ik kom dagelijks lijden en dood tegen. Ik ben daar niet echt op voorbereid en het is best zwaar.
Dus vandaar dat ik hier even anoniem iets āventileerā.
Ondertussen draag ik geen horloge meer tijdens de job wegens het virus.
2 van mijn kinderen hebben het virus gehad inclusief hoge koorts, door mij? Zelf heb ik geen symptomen gehad buiten wat keelpijnā¦
Week quarantaine ook achter de rug een tijdje terug.
Anyway, als grote horloge liefhebber heb ik in 2014 GS ontdekt en gekocht en sindsdien is mijn (horloge) leven veranderd. Ik ben van een āhorloge liefhebberā veranderd in een āGS liefhebberā en dan verder geĆ«volueerd naar een āSD junkieā.
Ik heb ondertussen een heel aantal GS horloges en op ƩƩn na allemaal SD. En van al die GSās is de Diverās 200m (SBGA229 en al zijn varianten) mijn absolute lieveling geworden.
Als ik thuis kom na, na weer een afmattende dag, is ƩƩn van de grote genoegens mijn SBGA391 om de pols te leggen.
En vandaag, zondag, geniet ik intens van mijn SD horloge. Take care people, live is short and full of surprises.
Ik denk dat het goed is om eens over een coach na te denken. Dagelijks op je GS kijken helpt niet genoeg. Qi Gong of Tai Chi oefeningen hebben mij ook wel eens geholpen om stabiel te blijven, ik ken mijn routine uit mijn hoofd en doe ze af en toe in 15min. Maar het is in elk geval al goed dat je er met je vrouw over praat. Blijf dat sowieso doen
Jouw fotoās zijn top en tof.
Jouw onderbouwing sterk.
Nadeel: nu wil ik er ook een!
En ik wilde al zoveel.
Kortom, hier word ik niet vrolijk van.
Ohh ha, nu ook minder geheugen beschikbaar op mijn mobiel.
Alle fotoās opgeslagen namelijkā¦
Neeeeh Scrubbie jouw naam onthou ik welā¦
Had je 'm beter van mij kunnen kopen Tom!!!
Van harte met je aanwinst. Het is een bjoetie.
Dank! De fotoās zijn helaas niet van mij maar van iemand die ik volg op Instagram, ik wil er namelijk ook wel eentje
Na een paar weken microbrands gedragen te hebben werd het tijd voor iets speciaals. Vandaag weer eens een Grand Seiko om. Wat een heerlijk zonnetje voor een foto. Daar zet ik de wijzers even voor goed.
Prachtig Paul!
Die band op de sbgx321ā¦
Dit blijft toch wel een topper!
Gisteren een mooie deal met Tom
Lekker geworden van elkaars nieuwe aanwinsten .
Gisteren toen een ruildeal gesloten !
Ik nu deze
Wat een topper !
Geen zorgen meer over niet genoeg opwinden van automatische uurwerken ( na NAH ben ik niet heel erg actief meer ).
Geruild voor je Pelagos?
Goede ruil!
Ook jij van harte dan met deze topper!
Als de hele Corona malaise voorbij is, ga ik dit model een keer passen.
Ben bang dat 'ie wellicht wat te klein is voor mān 20cm polsen, maar ik vind hem zó gaaf!
Dan moet je deze nemen, 42mm
Ik heb ook 20cm polsen, maar hij is niet te klein, althans voor mij.