Laat je Grand Seiko zien III

Deze dial is zo vet :heart_eyes:

Ik denk dat het wel kan op een 20cm pols. :ok_hand:

2 likes

Onwijs mooi. Die wijzerplaat… Poeh! Maar… Niet het model van de GMT. :wink:

1 like

Oké. Ben benieuwd. Weet nou ook niet of ik zo blij ben met dit antwoord. Haha! Ga wel een keer kijken.

1 like

Nee tegen een Sinn 857

Dank je :+1:

Dan helemaal een goede ruil :joy:

Ik heb natuurlijk wel wat bijbetaald hoor !

1 like

Superblij met deze! Vol getegimenteerd

5 likes

Dat is een Grand Sinnko.

6 likes

:joy::joy::joy:

Gewoon prachtig horloge. Komt voor mij gewoon op het verkeerde moment. Met pijn in het hart wens ik u veel succes toe met de verkoop… :neutral_face:

2 likes

Gaaf ding Tom! En ziet er inderdaad uit als nieuw :ok_hand:

2 likes

Wie heeft een van deze bjoeties al live kunnen bewonderen? Bizar mooi!

14 likes

Niet toevallig een 44GS model liggen of een Street Triple in de schuur staan?

1 like

Een tijdje geleden presenteerde @bAAx zijn Grand Seiko 6156-8010. Ik vond hem prachtig met de kast, special high beat uurwerk, en het gefacetteerde saffierglas. Helaas steeds niet te vinden. Totdat ik vandaag een zoekpingetje van chrono24 kreeg. Nicolas had er eentje te koop. En laat ik nu net in november 2019 een andere klassieke GS van Nicolas gekocht hebben, en ik wist hoe mooi die was. Dus contact, en ik heb hem net betaald. Sorry dat ik een copycat van @bAAx ben, maar deze lijkt me zo geweldig dat ik hem niet kon laten liggen.

27 likes

Waanzinnig mooi! Van harte!

2 likes

Topper Tom :+1:!

Mijn Quartz GMT toch niet aan kunnen wennen, nu dan toch maar het heilige model gekocht.
:snowflake:

19 likes

Jep.

Bij verschillend lichtinval verandert de kleur. Hierboven haast spier wit, maar naast een echt witte is het toch roze.

Er zijn heel veel gelijkenissen, maar als je langer kijkt zijn er genoeg verschillen tussen de Japan varianten te ontdekken.
Leuk detail. Zelfs de structuur vd datumschijf is anders.

20 likes

16 likes