China is trouwens ook wel lekker verwend met al die LE’s. Hoop dat wij ook spoedig onze serie krijgen.
Wat is dat toch met die rode secondenwijzers, ik ben er niet wild van.
Heel vreemd, want hoe komt grand seiko korea aan zo’n render van een horloge met een geshopte wijzerplaat?
Ze maakten waarschijnlijk een post voor de hi beat versie, maar pakte waarschijnlijk de verkeerde afbeeldingen uit de foto map omdat ze op elkaar lijken. Lijkt me dus gewoon legit. Dit is dan trouwens de versie met de PR aan de achterkant met open caseback.
Er is nog geen SD movement met 5dagen reserve en PR wijzer op achterkant. Dan zou dit model ook een nieuw uurwerk moeten hebben.
Zou wel gaaf zijn als het waar is.
Fucckkkkk wat mooi!
Ja, die foto inderdaad dus. Is nog van 60th anniversary en gezien spring drive de laatste 60 anniversary release is…
Wie weet… is dit misschien de European LE?
Dit is wel heel vet. 9RA2 uurwerk. De kroon is ook des Springdrives (lekker robuust). Maar ook wel heel veel van hetzelfde als je de SLGH003 ernaast legt met het nieuwe Hi beat uurwerk. Moelijk kiezen zo.
De 60th LE zijn allen wereldwijd verkrijgbaar. Lijkt mij dat ze voor deze geen uitzondering maken.
Waar komt die foto van de achterkant nu weer vandaan?
Dit is het nieuwe 9RA5 uurwerk inderdaad, maar met power reserve. Die heb ik nog niet gezien. Deze render wel:
Die render was een paar maanden terug op Time and Tide watches (per ongeluk) geplaatst. Had hem hier ook al een poos terug gedeponeerd.
Ja, die lijkt er heel erg op. Daar heb je gelijk in.
Daarom dacht ik ook eerst aan een fotoshop maar er moet toch wel wat van aan zijn. Als je goed kijkt op de eerste foto dan zie je daar iets staan wat toch meer lijkt op “JAPAN 9RA2”. Het is onduidelijk maar wat je ziet lijkt meer op een “2” dan op een “5”.
Ja klopt. Plus de andere type kroon, meer L.E. 2020 ipv 1000 st en het kapje op de seconde wijzer.
Qua dikte (ook niet onbelangrijk voor velen) zal het 1 of 2 tienden schelen met de Hi beat vermoed ik.
9RA2 staat ook groot op de rand op het achterdeksel geëtst. Misschien noemen ze de power reserve versie van de nieuwe 9RA5 zo? Vreemd dat dit al in juni is gepost geweest. De SLGH002 in goud blijft trouwens prachtig
De foto van de achterkant gaat al een tijdje rond. Tot nu toe was er nog geen enkele foto van de voorkant gezien.
Met een paar details anders had ik hem prachtig gevonden:
- uurwijzer niet het puntje afgeknipt
- geen rode secondewijzer
- datum in zelfde kleur als wijzerplaat
Die power reserve aan de achterkant vind ik wel erg mooi. Evenals het gouden/goudkleurige logo.