Raar genoeg, en ja, ook na het inlezen en ook na een korte periode met zo’n GS quartz, mis ik toch een automaat. Call me crazy.
De SBGH273 lijkt mij een mooie undercover daily. Niet bling, eigenlijk wat een DJ zou moeten zijn… Zoveel keuze…
Raar genoeg, en ja, ook na het inlezen en ook na een korte periode met zo’n GS quartz, mis ik toch een automaat. Call me crazy.
De SBGH273 lijkt mij een mooie undercover daily. Niet bling, eigenlijk wat een DJ zou moeten zijn… Zoveel keuze…
Een DJ36 is natuurlijk wel 36. Een sbga375 vind ik best groot vallen. Een van de weinige spring drives onder de 40mm is de sbga283 of 285.
Ik ben een fan van SD en dat is het eerstvolgende na twee NA’s die nog volgen… Maar van deze twee vond ik de SBGH echt het mooiste!
Dat is waar… Maar ik vind de 44GS of 62GS wel weer veel mooier…
Ik vond je kotsend mannetje wat overdreven .
Kon het daarom niet laten .
Die modellen die je noemt. zijn weinig 36mm comfortabel.
Ah, een Grand Sei Ko band
Jammer… Dus toch maar een 36mm DJ??
Heel nice, vooral de linker
Zijn die even groot?
Dat moet je zelf weten. DJ is een fijn horloge. Maar als je rond de 36mm wilt gaan zitten met GS zijn er andere modellen waar je beter naar kunt kijken dan de sbga375 en sbgh273.
Ja @Chimpie, ik noem hier bijvoorbeeld de SBGR095, wat een 62GS reissue is, die een willekeurig gekozen horlogehandelaar te koop heeft. Deze heeft alleen geen stalen band, maar wel een mooie maat, en het is de originele 62GS kast:
Yep!
Wat een verschil maakt de kleur plaat zeg
Nagedacht over vintage GS? Fijne afmetingen.
Daarvoor ken ik GS niet goed genoeg voor… Te veel kans op problemen…
Thanks! Mooi horloge idd. Zou hier ook een stalen band bij passen? Een stalen band is voor mij wel een must als daily wear…