Prachtig!! En een leeuwtje op de achterkant is toch genoeg
Het lijkt bij alle horlogemerken lastig om de productie op peil te houden met covid19. Helemaal lastig als je zoals Grand Seiko wilt groeien. Dus we zullen wat langer moeten teren op de huidige modellenlijnen.
Man man man wat mooi
Een goede 2 maanden geleden een SBGA 375 spring drive aangeschaft na aangestoken te zijn geraakt met het GS virus. Hier geniet ik oprecht elke dag van⦠het besef dat 40mm voor mij perfect is om te dragen heeft mij tot een ruil met Hein (medeforum lid) gebracht. Mijn Seiko Ananta een goede 43 mm paste perfect om de pols bij Hein en de GS gmt quartz paste perfect om de meineš ik wil Hein bedanken voor de prettige ontmoeting en fijne ruilš 4 maanden geleden nog nooit van GS gehoord en nu bezitter van 2 prachtige modellen⦠wat een genot!
Mooi, staat je goed
Dankješ
Was gezellig, Leuk om je te leren kennen! Op staal zetten is gelukt zie ik?! Veel plezier er mee!
Haha nee nee mijn kameraad Michiel die ook redelijk actief is op dit forum is zeer handig en heeft mij dit netjes in elkaar gezetš
Jij bent ook een 24/7-drager begreep ik van Michiel⦠Haha! Hele mooie klok heb je gekocht!
Ik draag alleen geen horloge onder de doucheā:joy: voor de rest 24/7 idd⦠ik ga er zelfs mee naar bed, maar ik weet niet of dat abnormaal isā:sweat_smile:
āKlokā
Mooi klokje
Mooie maat
Noem het aub een horloge, klok hangt aan de muur niet om de pols
Super belangrijk ook.
Het uurwerk is wel erg mooi gedaan in deze en een technisch hoogstandje. Persoonlijk zou ik liever een versie hebben met gepolijste puntige wijzers, de stompe urenwijzer stoort me wel een beetje. Een kijken wat er voor de rest nog in deze familie komt.
Vraagje aan de GS guruās:
Ik zoek een daily wear, zoiets als een Rolex DJ 36mm⦠maar dan in een GS vorm. Oog is gevallen op een SBGA375 of SBGH273. Dus eigenlijk 44GS vs 62GS⦠Wat zou beter werken? Ik vind de 44GS heel mooi, maar voor daily wear misschien te krasgevoelig?
Heb wel al een Snowflake. En wat andere horloges⦠Dus dit is, zoals gewoonlijk, totaal overbodigā¦
Ik heb de sbga 375 en draag hem zoals je hierboven kunt lezen de hele dag door⦠de krassengevoeligheid valt imo heel erg meeā¦
Qua uurwerk is de Springdrive denk ik een betere daily dan een mechanische Hi-Beat. Nauwkeuriger, en de automaat is super efficient. Zelfs de meest luie thuiswerker geeft het nog genoeg energie. Maar de SBGH273 vind ik wel echt heel mooi. Misschien wat te mooi voor een daily. Dus mijn keuze zou als ik moest kiezen tussen deze 2, op de SBGA375 vallen. Maar daarbuiten zou ik zelf denk ik voor een van de nieuwe quartz modellen gaan, lieft met een champagne wijzerplaat.
Niet zeuren.