Kappen met die foto’s!!!
Zoooooo mooi.
Lekker zeg!
Gaaf zeg, maar wel een beste jonge zo te zien!
Prachtige foto’s en horloge
Ik heb niet vaak mooiere GS’en gezien. Misschien wel nooit? Poeh hey.
Dankjewel Frans, het is ook een mooie uitvoering. Volgens mij komt deze 085 met grijze wijzerplaat in Nederland verder niet voor. Wel met lichte/witte en donkere dacht ik.
Zeker weten doe ik het niet.
Ik heb die van Paul ook bekeken, man man man, ook zeer fraai. En als de kleur op de foto klopt, dan heeft ie een schitterende (bijna-)champagnekleur
En de jongste van Tecco @TimeLapse heeft ook zo’n mooie kleur in het echie.
Kom d’r maar in Tec, show us your precioussss in please.
Dit filmpje van de SLGH003 heeft me net een paar duizend euro bespaard!
Hoedan? Ik had wat op het oog, maar heb op basis hiervan toch besloten dat ik 2021 af ga wachten om te kijken of er in dit model iets uitkomt met een normaal gekleurde secondenwijzer. De wijzerplaat is prachtig, maar de rode wijzer had ik hier liever goud gehad, net als het GS logo. Ik zie dat de geblauwde schroeven zijn vervangen door gewone gepolijste, beter vind ik.
Naast de rode secondenwijzer nog twee iets mindere puntjes? Ik vind deze kroon zo bollig, ik houd meer van de GS kronen met een dieptevlak en daarin gegraveerd lijkende GS. En de band heb ik wat twijfels over. het is een 3-piece band met randjes waardoor het een 5-piece lijkt, maar dat is het niet… Die zou ik in het echt willen zien.
Maar wat een geweldig horloge. Ik hoop echt op een SLGH00x in 2021 die me helemaal aanspreekt.
Hmm ik hoor net dat hij een 22mm lug width heeft? Dat is toch veel teveel voor een 40mm kast? Wie heeft dat nu weer bedacht. Vandaar dat die band er zo massief uitziet, hij is gewoon erg breed. Toch maar weer iets anders dan? Waarom niet gewoon 20mm?
Ik las ergens onbevestigd dat de spring drive anniversary gecancelled is ivm te weinig productiecapaciteit bij GS.
Maar dat er binnenkort wel een blauwe versie van de snowflake komt.
Tupac lives
Dat snap ik
Ja!
Ha! Dacht het niet