Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Oeehh die bracelet is wel mooi zeg

Past ook op de SBGW001?

1 like

Die zou ik nog in de doos kunnen laten tot aan mijn pensioen binnen 30 jaar :wink:

Helemaal akkoord en nu geraakt ie niet meer uit mijn hoofd :smile:

1 like

Gewoon dragen joh, draagt heerlijk

19 likes

Zo ziet ie er inderdaad weer prachtig uit! :smiley: en zou een tintje donkerder zoals de 235 zou niet misstaan als ik het zo zie. Hoe dan ook… :heart_eyes:

1 like

Ja zeker

1 like

Wat kost dat ding ?

Mijn blauwe SBGA105 is binnen uit Hong Kong. Ik ben erg blij met deze donkerblauwe sunburst uitbreiding naast de zilveren SBGA103. Twee keer limited tot 500 stuks. Twee keer het speciale 9R15 spring drive uurwerk. En deze is in nog betere staat dan de zilveren toen ik die kocht. Hij is zo nieuw dat ik hem bijna niet durf te gaan dragen…

Hieronder wat shabby foto’s die hem zoals altijd geen recht doen. Maar de blauwe sunburst wijzerplaat is echt fantastisch diep. En de two tone blauw/zilver wordt afgemaakt door het gouden ‘spring drive’. Eigenlijk jammer dat ze hier vanwege het 9R15 uurwerk geen ‘special’ op zetten. Maar nu is het nog meer onder de radar. Zelfs voor de kenners. En deze 57GS kastvorm wordt ook nergens anders op moderne GS gebruikt (alleen op de sbgv009 en 011 in iets eenvoudiger, maar wel historisch correctere vorm).

43 likes

Zeer mooi!

1 like

Gefeliciteerd, onwijs mooie aanwinst!!!

1 like

Prachtig horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Wow ,heel mooi . :star_struck:

1 like

Mooi zeg! Van harte. Snel ook een paar echte foto’s schieten van deze beauty… :+1:

1 like

Mooi horloge!

1 like

Deze komt binnenkort mijn kant op, vandaag besteld!

28 likes

:slight_smile:

Hier nog een iets betere iphone foto:

22 likes

De kleur blauw is idd perfect! :ok_hand: :heart_eyes:

1 like

Gaaf om een setje te hebben. Zo denk ik er ook over :grin:

1 like

Erg mooi Frank.

1 like

Schitterend! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Oh, boy! Wat een prachtige GS en dan nog met een 9R15 erin. Geweldig! Wel dragen hoor, anders krijgen we heen plaatjes hier!

1 like