Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Lekker Luuk :grin: :+1:

@Capibara mooie aanwinst. :ok_hand:

3 likes

Zeker wel!

De wijzers van de 001/031/231.

Tjonge. Is dit een GS?

Dacht dat die altijd op en top gepolijst waren.

Hart van de pinion zit ook uit het midden. Kansloos zeg

1 like

Bij mijn weten doet GS dit juist wel altijd.

25 likes

Fraai Luuk!

1 like

Dank je :blush:

Hoe bevalt die (zo zonder stalen band want dat hield je altijd wat tegen om voor deze te gaan)?

1 like

Dat dacht ik ook, blijkbaar doen ze niet niet (altijd).
Maar goed, ook bij Patek en Lange laten ze de onzichtbare delen soms onbewerkt. Daarin is GS niet speciaal.

Heb hem gisteren opgehaald en dat zal Inderdaad moeten blijken of het een blijver is door het gemis van een stalen band :slight_smile::grimacing:

Moet sowieso echt kijken naar een prachtige band hierop want die heb ik nog niet, wel leuke maar geen toppers…

4 likes

Idd…dit klopt gewoon niet. Is geen (echte) GS.

Ok. Dit vraagt om een poll.

Is het een GS eigens om de onderzijde van de wijzers te polijsten?

• Altijd onderzijde wijzers gepolijst.
  • Niet altijd onderzijde wijzers gepolijst.

0 stemmers

Ik denk nog steeds dat een stoere iets dikkere (donker)beige band 'm goed kan staan. Geen bolling…plat.

1 like

Ja dat zal nog wel een zoektocht worden ben ik bang icm de wijzerplaat.

Brick me de bek niet open. En dat met kerst :laughing:

3 likes

Vraagt toch niet om een mening maar een feit? :joy:

Ik ga m’n sbga415 nu openmaken om er achter te komen (wijzers zijn geborsteld dus kan t niet zien weerspiegelen…)

3 likes

Geen dank Luuk, deze gaat knallen :grin:

3 likes

Erg gaaf maar wel erg blauw :sweat_smile::thinking: dit soort band is wel een beetje waar ikzelf aan zat te denken…

Wel bedankt voor het meedenken :facepunch:t2:

1 like

@Zulu vind je die band niet te dun voor bij deze kast? Ik heb al vele banden geprobeerd maar kom steeds weer uit bij de originele band. Na langer dragen vind ik het overigens een erg fijne band. De eigenwijs gepositioneerde vouwsluiting vind ik uiteindelijk heel fijn, geen deskdive sporen :grinning:

1 like