Thanks voor de info, heb je wat voorbeelden van dit horloge met meerdere banden ? Mag ook via Pb
Gefeliciteerd met de NA. prachtig exemplaar.
De originele band heb ik direct verkocht. Ik vond het een onding met een veels te dikke frot aan de onderzijde.
Draag 'm eigenlijk altijd op MN straps. Die zijn nog veel dunner.
Dit is niks voor @Number4 maar ik vind ze super gaaf staan en ubercomfy.
Dank je wel
Haha zou inderdaad niet mijn eerste keuze zijn al is de laatste foto met die kleurencombi wel mooi
Ik ben aan t wachten op mijn nick mankey straps, hopelijk voor de zomer binnen… Ik had je vergelijk overigens gelezen, dank daarvoor
Haha jij ook al ik ook, 28 november besteld… Gaat nog wel even duren denk ik. Weer wat om naar uit te kijken
Part 2 review van de SBGA373
Zoek een op watchfinder. Onderkant niet gepolijst
Hoi, wat is het ref nr van deze schoonheid!
Bijzonder statement.
De bron is een verzamelaar met een goede reputatie, zijn werk wordt vaker door de grote horloge-blogs aangehaald.
Dit is wat het is.
Dank je Ben er ook blij mee…
Het is wat wrang. Ik heb de mijne nog niet terug, en in verband met vokking corona is de boutique natuurlijk dicht tot halverwege Januari. Zo jammer dit.
Maar veel plezier er mee. Het is een tof horloge.
Zeker wrang dan als hij weg is en je hem niet kunt dragen, heb je wel weer iets om naar uit te kijken
Je hebt een mooie collectie dus komt goed
Enig idee welk model de bovenste foto is?
sbgw255 als ik het goed heb LE van 150 stuks, niet meer te vinden voor redelijke prijzen helaas!