Een gs krast / butst niet eerder / sneller dan een ander merk, het probleem zit hem voornamelijk in de gepolijste delen: hoe harder hij blink des te eerder iets te zien is. Is bij gs zo, is bij omega zo, is bij alle gepolijste horloges zo. Wil je lekker in de tuin werken dan is het verstandig op zijn minst een geborstelde te dragen, nog beter natuurlijk een G-Shock die kan alles hebben.
En is er dan een groot verschil tussen de titanium versie (vb Snowflake) en de âStainless steelâ versie, bvb SBGA37.
Weet er iemand dat aub?
Heb een beater G-shock hoor. Maar met âin de tuin werkenâ bedoel ik gewoon iets van konijnen verzorgen, gras maaien. Snelle werkjes dus.
Een keer een krasje of een blutsje geen probleem voor mij, hoort bij de âcharmeâ van het horloge. Maar zou niet graag hebben dat heel mijn horloge geblutst en gekrast is na zoân 6 maand
Ik heb een snowflake gehad, maar ondanks dat men zegt dat titanium snel krast is mijn ervaring tegenovergesteld. De Snowflake kan wel tegen een stootje en het matte geborstelde toont nauwelijks âwearâ.
Ja gewicht sowieso . Persoonlijk vind ik staal prettiger dragen door het gewichtâŠ
Gaaf zegâŠheel leuk. EnâŠhoe was zijn reactie?
titanium oogt wat donkerder/grijzer tov staal.
en draagt licht, went snel, is erg prettig imo
Geweldig! En totaal onverwacht naast het (traditionele) flesje whisky etc onder de boom lagen er nu 2 pakjes van van Baal voor pa en ma.
Dat kan ik me voorstellen! Prachtig cadeau
Fantastisch!
Dat voorspelt weinig goeds voor de bank.
Dat is toch wel gewoon dipsaus?
Mosterddille. Het laatste beetje uit het potje. Ga bijna over mn nek terwijl ik het typ
Mooi Jeroen!
Ps je hebt een pb
Mooie strap mag ik vragen welke dat is?
Zij zo dat nou blokjes cheddar of welke kaas zijn de oranje gekleurde?
Neuj extra belegen van Klaver kaas te nieuwe niedorp