Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Een gs krast / butst niet eerder / sneller dan een ander merk, het probleem zit hem voornamelijk in de gepolijste delen: hoe harder hij blink des te eerder iets te zien is. Is bij gs zo, is bij omega zo, is bij alle gepolijste horloges zo. Wil je lekker in de tuin werken dan is het verstandig op zijn minst een geborstelde te dragen, nog beter natuurlijk een G-Shock die kan alles hebben.

2 likes

.

De 373 :sunglasses:

15 likes

En is er dan een groot verschil tussen de titanium versie (vb Snowflake) en de “Stainless steel” versie, bvb SBGA37.
Weet er iemand dat aub?

1 like

Heb een beater G-shock hoor. Maar met “in de tuin werken” bedoel ik gewoon iets van konijnen verzorgen, gras maaien. Snelle werkjes dus.

1 like

Een keer een krasje of een blutsje geen probleem voor mij, hoort bij de “charme” van het horloge. Maar zou niet graag hebben dat heel mijn horloge geblutst en gekrast is na zo’n 6 maand :rofl:

1 like

Ik heb een snowflake gehad, maar ondanks dat men zegt dat titanium snel krast is mijn ervaring tegenovergesteld. De Snowflake kan wel tegen een stootje en het matte geborstelde toont nauwelijks ‘wear’.

6 likes

Ja gewicht sowieso :stuck_out_tongue_winking_eye:. Persoonlijk vind ik staal prettiger dragen door het gewicht

1 like

Gaaf zeg
heel leuk. :ok_hand: En
hoe was zijn reactie?

titanium oogt wat donkerder/grijzer tov staal.
en draagt licht, went snel, is erg prettig imo

1 like

Geweldig! En totaal onverwacht naast het (traditionele) flesje whisky etc onder de boom lagen er nu 2 pakjes van van Baal voor pa en ma.

5 likes

Dat kan ik me voorstellen! Prachtig cadeau :blush::+1:

Fantastisch! :+1:

Zo lui dat ik wou dat ik een luier droeg. #skyflake

18 likes

Dat voorspelt weinig goeds voor de bank. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Dat is toch wel gewoon dipsaus?

1 like

Mosterddille. Het laatste beetje uit het potje. Ga bijna over mn nek terwijl ik het typ :rofl:

1 like

Mooi Jeroen! :ok_hand:

Ps je hebt een pb :wink:

1 like

Mooie strap mag ik vragen welke dat is? :smile:

2 likes

Zij zo dat nou blokjes cheddar of welke kaas zijn de oranje gekleurde?

Neuj extra belegen van Klaver kaas te nieuwe niedorp :+1:

1 like