Maak ik al winst, maar neen dank u. Zag gisteren 2 Spring Drives te koop met een champagne plaat en deze ochtend viel m’n oog op een groene GMT die slechts een paar maand oud was. Heb nog nooit een horloge verkocht en vroeg me af wat de beweegredenen waren.
Poeh! Knappe plaat
Ik zit te wachten op jouw 20% korting, dan koop ik hem
Het is buy the seller, niet sell the buyer
Alle gekheid op een stokje. GS blijft in Nederland nog steeds een nichemerk. Daarnaast is het Nederlandse horlogepubliek een lastig publiek.
Alleen maar lof voor de mensen in dit topic, vanwege het kiezen van een ondergewaardeerd merk in een lastig segment op een klein onbeduidend forum met een nog kleinere markt. Zouden meer mensen moeten doen
Goed dat ze nu wat reclame maken in tijdschriften en op tv. Zo wordt bekendheid groter. En wordt waardering hopelijk beter.
Als je belangrijk vindt wat anderen vinden misschien. Ik vond het nog leuker toen het nog echt een klein en vrijwel onverkrijgbaar merk was in Europa. Maar er komt er toch weer eentje aan voor me .
Jij weet dat we van plaatjes houden Tom. En roepen dat je een GS incoming hebt, en vervolgens geen plaatje laat zien is in dit topic
Nee, nee.
Die 30 miljoen van de staatsloterij is voor mij. Daar heb ik recht op.
Ik heb nog een mooie springdrive en een high beat nodig voor een vergelijkend onderzoek met de Moser
Je hebt gelijk!
Verdorie, das die herfst van Paul nietwaar?
Top! Het blijft zo toch allemaal in de familie he
Zeker, die verdient een NA topic
Dat ziet er lekker uit
Volgens mij de tweede ex van @koetsjh voor mij. Na de Glashütte.
Kijken of ik die plaat een beetje fatsoenlijk kan fotograferen zodra ik hem binnen heb.
Vanmorgen nog aan de lijn gehad. Enthousiast as ever. Hij heeft mijn bewondering voor GS aangewakkerd.
Uiteindelijk met een heel heel mooi vormgegeven quartz ingestapt.
Check mijn foto!
Mooie keuze!
Ik heb deze mogen aanschouwen toen ik zijn GMT overgenomen heb, een werkelijk prachtig model! Ik vind de stalen band wat zwaar naar mijn smaak, maar beter wordt het verder niet denk ik
mooi met die blauwe secondenwijzer!
Prachtig. Ook met die leren band.