Heel fraai!
Gaaf! Kijk uit naar de foto’s!
Die VC is echt mooi! Zeker IRL
Dat zal geen makkelijke keuze geweest zijn. Gooi je die SBGX093 in het blauwe?
Tot dusver geen spijt! (3 uur verder… ).
De SBGX093 mag eruit, nog niet in t blauw. Ik heb m @The_Don aangeboden. Jij ook interesse?
Deze heeft me nog een slapeloze nacht gekost. Ik heb 'm laten gaan en is dus goed terecht gekomen! Schitterend!
Absoluut!
Gewoon egaal, in het kunstlicht. Rustige wijzerplaat, geen poespas
Maar dan nog… Zelfs in Zwart-Wit.
Trouwens grappig, valt me nu pas op, dat het relief in de plaat dus ergens IN de plaat verwerkt zit en dus niet er OP. Want zo is de plaat zo glad als een biljartbal.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bij de jouwe is.
Lekker man! Ben ik niet meer de enige met de 415
Van dat reliëf moet nog even bekijken / macro van maken… interessant.
Verschil tussen de stalen en de titanium versie is dat de gepolijste en geborstelde delen van de kast precies omgekeerd zijn. Observatie van Paul overigens.
Gefeliciteerd, top aankoop!
Interesse wel, maar heb mijn horligepotje wel leeg voor 2020. Dus hij komt iets te vroeg…
Wow, mooi deze. Welke referentie is dit?
Haha heb je net een PM gestuurd.
Dan komt ie binnenkort ih blauw.
Waarde GS kenners, ik heb besloten dat er toch eens een GS bij mij moet komen. Echter… ik zie door de bomen het bos niet met al die voor mij onbegrijpelijke afkortingen. Zit daar nog een structuur in?
Ik vind een crème dial of blauw het mooiste. Bijvoorbeeld deze
Ik heb een budget tot 3500,-.
Kunnen jullie mij daar een beetje in adviseren?
Veel dank!
Doe maar pm
Kijk eens bij Ten2Two. @SuperC heeft redelijk wat binnen je budget. o.a. 'n prachtige SBGA083G. Volgens mij uit een goed nest,
Klopt.
Daarnaast zijn het nog een aantal minder opvallende details waarmee de Japanners zijn losgegaan.
Het datumveld van de blauwe is zilver in plaats van wit. Tevens is het datumveld van de Springdrives groter dan van de stalen versies.
De indexen van de titaniumversie hebben facetjes in de breedte van de indexen, de stalen versie in de lengterichting.
Ook zijn de indices van de titaniumversie smaller dan die van de stalen variant.
Ongetwijfeld zijn er meer dingetjes.