Verrek! Grappig om te zien.
Zou op de mijne een grijze datumschijf denk ik mooier gevonden hebben… maar ach, het is vergeven
Haha, ja, jammer hoor.
Maar nee, zonder gekheid, ik blijf het zo fascinerend vinden. De Seasons series van 4 horloges waar, los van het gebruikte uurwerk, zo op het eerste gezicht alleen de (kleur van de) wijzerplaat verschilt. Maar dan toch al die kleine dingetjes. Hoe doen ze het en hoe komen ze erop.
Zal eens kijken, thx.
Ik heb die bij Jaap gezien.
Vind de gmt wel wat aan de prijs eerlijk gezegd. Op chrono zie ik er ook veel goedkopere wat betreft zijn drie modellen.
Maar ik ben dan ook echt niet bekend met GS nog.
Mooie aanwinst, veel draagplezier!
Mag ik vragen wat je pols omtrek is?
Dat kan. Je moet alleen wel opletten dat je geen “appels met peren” vergelijkt. Bijvoorbeeld bouwjaren of afkomst. Ook full set is best een dingetje.
17,5-18 cm pols. Perfecte maat imo.
Die GMT bij Jaap is geen Quartz maar een automaat. Die zijn behoorlijk zeldzaam. Mijn ex horloge overigens.
Welke bedoel je, Robin? Ik zie namelijk geen enkele SBGW031 op Chrono. Prijs is overigens gebaseerd op de particuliere prijs zoals deze op dit forum stond.
En een SBGA083? Ik zie er twee te koop op Chrono, in Japan en Singapore.
En de SBGM027 zie ik er maar eentje van. Ook uit Japan. En op de fora gaan ze ruim over de 3000 heen, ik zie ze nergens voor mijn prijs.
Dus ik ben heel benieuwd, als je ze vergelijkbaar veel goedkoper kan vinden, let me know
Dat klopt, ik had over de sbgm
I know, i know.
Daffie aan het tikken. Wss met tranen in z’n ogen.
edit, shit, me net voor
Slechts een klein traantje…
Troost je in de gedachte dat ie binnenkort bij een HF lid terecht komt .
Kijk, eind goed al goed.
Ik wacht ook op nieuwe varianten van Grand Seiko in de Seasons versie… Hopelijk met het nieuwe Spring drive uurwerk, dus wat plattere kast. De 413 met 62case, nieuwe SD uurwerk en in staal !
Sterkte met wachten schat ik zo…