Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Aargh, al die nummers :grimacing:. Ik had op namen gezocht.
Blauwe gmt dacht ik voor 2300 oid gezien te hebben. Maar dat zou gezien mijn matige kennis dus ook een quartz kunnen zijn.

Ik zal wat op onderzoek gaan dan.

Edit, inderdaad 2394, maar zonder papieren. Dus die is niet compleet, had ik eerder niet gezien.

1 like

De huidige is plat zat hoor. Echt geen dikkertje en vormt zich mooi door de kastvorm.

De sbga375 - 44GS kast oogt dikker. Nog even nazoeken of er echt verschil in zit…

Edit: de 44GS sd is 12.5 en de 62GS sd is 12.8 :joy: go figure, allebei plat

1 like

De SBGM027 heeft een zwarte wijzerplaat :wink:. En idd geen papieren en dan zit je nog met dat je een retourtje Japan moet boeken. Kun je beter in Hilversum op bezoek komen :sweat_smile:

2 likes

Ik ben een GS noob. Ik geef het toe :joy:.

Ja ik kom ze graag bekijken als dat kan. Stuur je wel even appje

1 like

Deze is zo mooi. Had hem zelf ook gepast

Uiteindelijk hield de beperkte waterdichtheid me tegen.

6 likes

Heel mooi.
Is deze nog ergens te koop?

1 like

Je kan hem hier in Haarlem passen bij Driessen. Ik raad overigens aan dat je m bij magi of chrono24 via DE naar NL haalt want hij is hier 4,2k en daar eerder tegen de 3,5k

Heel erg fraai ja.
Misschien dat Driessen nog een beetje korting kan geven?

Denk dat er wel wat ruimte daarvoor is ja.

Ik zie 4800. Dan gaan we niet tot 3500 komen denk ik zo…

Pfoe. Dan zou ik hem al helemaal niet in NL halen als Duitsland ruim €1000 minder is…

1 like

Prachtig ! Geniet er van

1 like

Dit model spookte ook door mijn hoofd, maar meer nog deze :point_down:t2:. Die matte wijzerplaat, prachtig

15 likes

Ja dat mat heeft echt iets, prachtig.
Welk nummer is dit?

1 like

SBGA293

2 likes

Juustm

Watskebeurt?

Schermafbeelding 2020-10-27 om 21.31.56

3 likes
3 likes

Er tellen maar drie dingen, en dat zijn: conditie, conditie, conditie. Ok, en full set.

3 likes

Ik neem aan dat je de 44GS van vandaag hebt laten schieten… :exploding_head: