Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Ligt het aan mij, aangezien ik er niemand over hoor… Dat de uurwijzer gewoon lijkt afgehakt/gebroken… Ik vind het in ieder geval heel lelijk!

1 like

Ik vond het niet heel storend maar begrijp wel wat je bedoelt. Het sluit aan op de indexen. Wellicht is dat het idee.

1 like

Ik vind het wel bij de stijl van de wijzer passen maar ik snap je punt. Nu stoort het me niet maar wellicht wel als ik hem om m’n pols zie.

1 like

ik zou toch een bandje kiezen wat contrast biedt met de plaat.
jouw horloge staat er niet tussen, maar je kan wel een horloge selecteren met vergelijkbare plaat en zo wat kleuren/leersoorten uitproberen om alvast een idee te vormen van wat mooi zou staan.

https://delugs.com/pages/strap-finder

1 like

De nieuwe aanwinst, voor de blauwe dial gegaan! Heel blij mee!!

46 likes

Van harte!!

1 like

Prachtig! Zo kun je het nieuwe jaar wel goed in.

1 like

Op basis van de foto’s had ik overigens op zwart gegokt.

3 likes

Haha klopt, komt door het druilige weer! Als het zonnetje weer schijnt kijk ik of ik de blauwe sunburst mooi kan vangen!

1 like

Heerlijk! :ok_hand:

1 like

Die kast is echt fantastisch! Lekker plat ook

1 like

Dat, en met de rode wijzer, en dat de lugbreedte groter is dan 20mm hebben mij doen besluiten dat ik deze slgh003 niet moest kopen. En toen kwam de ook blauwe, ook 40mm, ook met de minuten op de rehaut, ook met een speciaal uurwerk, en met een complexere kast, de sbga105 langs, die voor mij wel perfect was. Alhoewel al uit 2014, maar in nieuwstaat.

1 like

Helemaal top!

1 like

Thanks Luuk, ik ga maar eens verder zoeken. Zelf vind ik het best mooi maar ik kan me ook blindstaren. Vandaar dat elke input en stem gewaardeerd wordt.

Deze is 19mm.

Echt super handig en kan beslist miskoop besparend werken. Had deze site nog nooit gezien. Hartelijk dank!!

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel fraai, gefeliciteerd!

1 like

Zou dit dan het horloge zijn die blijft? I am biased obviously maar wat een knappe knoepert!

1 like

Wat gezien is… je hebt daar wel een punt. De combinatie blauwe wijzerplaat, gouden GS logo en rode secondenwijzer vind ik zo op de plaatjes erg mooi.

1 like

Zeer mooi! Veel draagplezier!

1 like