Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Zoveel moois en uiteindelijk koop je de snowflake. Ik denk toch dat dit hem is voor mij. Door het dragen van vintage goed gewend aan het lichte gewicht en ik vind het heerlijk nu. De wijzerplaat is sinds de zomer altijd in mijn hoofd blijven ronddwalen. Ik sluit het jaar ‘helemaal zen’ af. Beste wensen iedereen!

37 likes

Hij is en blijft bijzonder mooi. Toch ook echt een GS icoon.

Hier moest ik wel een beetje om lachen met een slok koffie in m’n mond… Het is ook behelpen natuurlijk met een snowflake! :wink:

2 likes

:sweat_smile:. Wat ik vooral bedoel is dat ik echt verder heb gekeken dan de snowflake, maar er uiteindelijk niet omheen kan. Niets dan lof.

2 likes

19 likes

Van al die 61 nieuwe releases is dit ook degene die ik zou kiezen. Er zijn er nog een paar die ik ook wel aardig vind, maar over het algemeen vind ik de releases van 2020 te vrolijk, te duf, te groot of te klein, of te duur.

Zoals deze platina SBGZ005, ook geweldig, maar onbetaalbaar:

5 likes

Een horloge passend bij de dag…

19 likes

Van harte! Hij is geweldig. Ik kan er na een jaar nog geen nadelen van ontdekken anders dan dat het niet mogelijk is “even snel” de tijd af te lezen. Je ogen dwalen altijd even af :grinning:

3 likes

Yep, @Royal_Roy heeft er voor mij ook de mooiste uit geselecteerd.
(En inderdaad blijkt nu kopen onmogelijk)

1 like

Daar is een GS toch ook helemaal niet voor bedoeld :slight_smile:

1 like

Ha, mooi dat hij bij jou is terecht gekomen Tom!

1 like

Zometeen ophalen. Dat zal dan toch wel mijn laatste NA van het jaar worden lijkt me.

4 likes

Sterkte dan. Het is echt een fantastisch model. Niet op foto’s te vatten. :wink:

1 like

Leuk overzicht! Ik zie modellen voorbij komen die ik niet eerder gezien heb. Deze is toch wel heel fraai. Behoorlijk intens dat wel:

13 likes

Een paar dagen in het blauw gestaan maar inmiddels weer bij mijn zinnen. Uit de verkoop en terug in de collectie. Foutje, bedankt.

Met deze beauty om gaan we straks gewoon het nieuwe jaar inluiden. Fijne jaarwisseling iedereen en de beste wensen voor 2021! :clinking_glasses:

31 likes

Nadeel van deze is dat als je de foto’s in het echt ziet de gangreserve veel donkerder van kleur lijkt dan de indexen. Kwam op mij een beetje ‘misplaatst’ over.

1 like

Stimmt. Ik weet niet of dit ook een render is, maar zodra je echte foto’s opsnort dan vallen sommige modellen toch een beetje tegen. Niet zo sprekend als op de render.

Mochten de fondsen er geweest zijn had ik het wel geweten :sunglasses:
Alvast de Beste wensen iedereen :clinking_glasses:

2 likes

Toch heb ik van deze een filmpje in mijn whatsapp van een bekende van me die er eentje heeft, en dat ziet er wel erg goed uit. De wijzerplaat valt erg op en de power reserve springt er inderdaad uit als een oranje-rood-roze vlakje in de wijzerplaat. Bijzonderder dan op de render.

2 likes

Is niet die van jou/mij. Die is naar België gegaan.

2 likes

Delen graag :smiley::stuck_out_tongue: