Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Ik twijfel nog. Ik denk dat een lichtere band beter zou combineren met het blauw en die wijzer. Als ik zou moeten kiezen tussen deze 2 opties op de foto zou ik wel staal kiezen.

1 like

Staal!

1 like

Ja maar niet dit leer

Edit: ter afwisseling. Staal is sowieso top.

1 like

Okay okay! De meeste stemmen voor staal :joy:.

23 likes

Het kan best op leer maar ik vind het wel heel moeilijk. Meeste voorbeelden vind ik een stuk minder dan de stalen variant.

Zo komt die prachtige kast er veel beter uit dan met leer.

1 like

Hier ook op staal (titanium)!
Maar iets leders onderweg…

28 likes

Prachtig shot om de mooie lijnen van de kast te benadrukken!!! :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Staal! Voor leer moet je bij de elegance collection kasten zijn :blush:

1 like

Ik vind leer ook erg fraai. Heeft misschien zelfs wel mijn voorkeur.

1 like

Staal by far voor mij

1 like

Een paar foto’s van de spring drive genomen met de nieuwe telefoon…(licht was niet fantastisch btw)

32 likes

Staal!

1 like

Staal!

1 like

Als ik moet kiezen uit bruin of zwart leer dan kies ik staal

1 like
5 likes

Vraag aan de GS community.

Voordat ik een Gezochtje plaats lijkt het me zinvol in dit topic de vraag als eerste te stellen.

Ik heb een GS SBGX063 incoming waarvan de verkoper had aangegeven dat de max polsmaat van de GS 18.5cm - 19cm zou zijn. Dat zou net wel of net niet passen bij mij. Hebberigheid i.p.v. gezond boerenverstand heeft mij doen besluiten de GS toch te kopen met de gok dat hij past :sweat_smile:, wat een hobby.

Maar, be prepared riep mijn goede vader altijd dus bij deze de vraag of er wellicht iemand is met dezelfde type band die een schakel kan en wil missen. Uiteraard tegen betaling, dat lijkt me logisch. Ik weet niet of dezelfde band gebruikt wordt voor andere types dus ik hou het maar op een schakel uit de 37mm SBGX-serie.

Wellicht past hij prima en heb ik er geen nodig maar de wetenschap vooraf dat er iemand is die, indien nodig, een schakel ter beschikking heeft geeft wat rust :wink:

Bij voorbaat dank.

2 likes

Momenteel twee skyflakes in het blauwe gedeelte, sla je slag :stuck_out_tongue:

1 like

Desondanks: mooie foto’s!

1 like

Niet raar gaan praten Michel!
:thinking::laughing:

1 like

Ik vind dit een raar fenomeen. Er zijn maar weinigen die de Skyflake voor een langere termijn in bezit houden.

2 likes