Heel mooi! Geniet ervan!
Beauty!
als deze een open caseback had gehad dan had deze vanwege de powerreserve indicator de voorkeur gehad boven de sbga373.
Heeft deze nu geborstelde wijzers ipv gepolijste? Dat heeft GS toch nooit bij een lichte wijzerplaat? Alleen bij een donkere in het algemeen. En hij heeft zo te zien ook indices met lijntjes ipv gepolijste?
@amusicar @Cal219 als ik mag? Dat is idd het geval. Hier een paar macro foto’s van mijn vorige SBGX063…
Ik vind de 5-piece band van de 373 echt een stuk meer uitstraling hebben. Je ziet bij GS altijd dat een niveautje omhoog op verschillende vlakken tot uiting komt. Complexere power reserve, 5-piece band, zichtachterkant, minutenindices op de rehaut ipv op de wijzerplaat, kast, alles telt mee. Ze weten bij GS volgens mij precies wat ze voor welke prijs bieden.
Daarom is voor mij de SBGA103 en SBGA105 ook de ultieme serie (niet mijn foto, maar dit is mijn duo).
Ik zou nog graag eens een iwate wijzerplaat willen hebben, maar die worden helaas niet in spring drives geleverd, vanwege de locatie van de fabriek.
Leuk, een bijzonder geval dat de regel bevestigt dus!
Thanks David, fraai gefotografeerd. Inderdaad geborsteld met gepolijste kanten. De indices kon ik er niet zo fraai opkrijgen als op jouw foto
Mooie aanwinst kerel. Al een extra schakel gevonden…of past de band al om jouw pols?
Moet toegeven dat ik hier nog niet eens rekening mee had gehouden / unerhaupt had geregistreerd dat er een andere band is…. Goede argumenten.
Interessant inderdaad wat je noemt mbt (prijs)niveau en de specifieke keuzes van GS.
Als ik het verschil bekijk tussen de 3-piece band op mijn SBGA283 en de modellen met een 5-piece band, dan zie ik het als volgt. Mijn model doet mij erg klassiek aan qua totale uitstraling, zelfs op de stalen band. De modellen met de 5-piece band ogen mij altijd iets moderner, bijna zelfs sportiever. Die band past mooi in het geheel, zoals de 3-piece band mooi past bij het meer klassieke model. Doen ze goed bij GS.
Ik zie het verschil van de minuutindices op de rehaut niet to be quite honest, ben ik nou van het padje af?
Vergroot de foto van de blauwe van amusicar eens dan zie je de indices op de rehaut. Tov het model van Cal waar ze op de wijzerplaat staan.
edit: sorry, ik zit fout. Dit is geen springdrive natuurlijk
Correct, dit is volgens mij de evenknie:
Aah check, ik was die van jou en die van mij aan het vergelijken.
Thanks. Gelukkig was de opgegeven polsomtrek conservatief gemeten. Hij past perfect!
Typisch GS.