Wel mooi. Blauw op blauw luistert altijd heel nauw (dat rijmt). Maar dit ziet er heel aardig uit. Iemand een idee welke band het precies is?
Edit: gevonden.
Wel mooi. Blauw op blauw luistert altijd heel nauw (dat rijmt). Maar dit ziet er heel aardig uit. Iemand een idee welke band het precies is?
Edit: gevonden.
Klopt, ik weet niet welke band dit is, dat kon ik niet achterhalen.
Haha, ik had meer tijd moeten besteden.
Ik zie het.
En, al besteld?
Welke referentie is dit? Vind dit denk ik de gaafste Grand Seiko tot nu toe… dat blauw met die gouden accenten is echt heel gaaf.
De SBGH273. Uit de US-Only seasonscollectie.
Bijna. Op het laatst in de rem. Voornemen voor 2021: niet meer te impulsief kopen. Ik bestel hem
morgen wel.
Het zal je niet helpen…, maar waarschijnlijk ligt het aan de huidige omstandigheden. Had de mijne ook bij Sakura besteld en deze was binnen 3 dagen thuis bezorgd.
Zeg dat wel ja… En moet zeggen dat het leuke aan deze is dat andere bandjes er (blijkbaar) ook leuk op staan. Staal is natuurlijk altijd goed maar zo’n sportieve blauwe band is ook erg gaaf. En blauw leer misschien ook wel.
Deze staat nu boven de snowflake op mijn verlanglijstje
Ja heb dan ook juist besteld tijdens de drukke periode en dan icm het virus maar… morgen zal ik hem mogen ontvangen
@daffie lees je mee
Lees ik het goed…gaat het morgen eindelijk gebeuren? Lekker man!
Yes morgen is het zover
Fantastisch!
Meer kijken naar het horloge dan het werkscherm😂